Pubé Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Okei, her er listen ' Den mest interessante, den har HDMI, Komponent og VGA m.fl som er alt jeg vil ha Asus VW266H Samme inngangene, men mindre skjerm og 500kr dyrere Hyundai W240D Samme pris som over, samme og flere innganger, og det er en TV i tillegg. Og større skjerm Samsung SyncMaster T260HD Tok med denne også, selv om det er den minst interessante. Philips 240BW9CS Håper noen gidder og se gjennom og si hva som er bra/ikke bra osv :!: Men jeg har mine "krav" Ca. 24" En oppløsning på 19XX x 1200 eller høyere. Den skal brukes i alt fra litt spillig, surfing og videoredigering. Jeg vil ha muligheten til å bruke den skjermen til å spille Wii, men veldig får skjermer har scart eller komponent, (får man noen med komponent?) og derfor tenkte jeg at jeg kunne bruke en komponent til HDMI/VGA/DVI konverterer. På de to første sidene av dette søket ser du alle skjermer med mine oppløsningskrav, hsr HDMI og som er over 24" https://prisguiden.no/sok?pg-q=95rbroivy5 Endret 6. april 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva med BenQ V2410 Eco? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Joa Men jeg vil ha en oppløsning på 1200 piksler vertikalt. Pga video redigering, og litt annet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 nesten alle skjermene som koster over 3000 har den oppløsningen, og jo lengre ned du går, jo færre er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Joa Men jeg vil ha en oppløsning på 1200 piksler vertikalt. Pga video redigering, og litt annet. Hvis du driver med videoredigering i full HD, har du med 1080x1920 muligheten til å se bildet i sin native oppløsning. Det vil jeg jo kalle en fordel. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hvis du driver med videoredigering i full HD, har du med 1080x1920 muligheten til å se bildet i sin native oppløsning. Det vil jeg jo kalle en fordel. Det har man vel strengt tatt muligheten til i 1920x1200 også... (pluss 3-4 toolbars som det ikke er plass til på 1920x1080, er nok det OP er ute etter ) Konsumentmarkedet er nok nedgradert til 1080p, mens WUXGA er stort sett bare å få på litt dyrere saker. Endret 6. april 2010 av MailMan13 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Og jeg vil ha WUXGA Redigerer ikke med en oppløsning på høyere enn 720p Men jeg vil ha mere plass inne i Sony Vegas når jeg redigerer. Før brukte jeg en bærbar med en oppløsning på 1080x800 (grøss ) Skal lage en liste med alle skjermer som jeg kan ha råd til med WUXGA snart Er alle bildene inne i prisguiden borte? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Blir ingen liste Men jeg plukket ut noen interessante Endret 6. april 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Liste likevel :!: Håper på noen svar når jeg er hjemme ifra trening igjen :!: Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg ville ha satset på den som du har mest lyst på men siden du vil spille wii på den og så kan det vel lønne seg å ta den som funka som en tv og? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 https://prisguiden.no/produkt/104826#productImageBig Blår nok denne Den har komponent, noe som Wii'en bruker. Så det går nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå