risvizzle Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er tilnærmet evneveik syvåring når det kommer til pc, så vær forsiktig med meg. Jeg skal ha meg ny pc, og det eneste formålet den trenger å oppfylle er å kunne kjøre civ 5 så å si plettfritt. Grafikk spiller ikke så stor rolle, men muligheten til å spille på de største kartene, og at det ikke hakker, gjør det. Skal også bruke pc'en til surfing og tekstbehandling, hvis det har noe å si. Et annet aspekt er pris, og denne skal være så lav som overhodet mulig. Hadde det vært et alternativ å kjøpe pc brukt, for så å oppgradere med komponenter etter behov? Bygger ikke selv, men mulig jeg kan få kompiser til å hjelpe til. Har ikke funnet requirements til civ 5. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den her fra Netshop bygger de og koster 6100,-.Den drar helt sikkert CIV5. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tviler sterkt på at du må gi 6.1k for en pc til civ 5 ? Spesielt hvis han ikke er nøye på grfikk ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå