roffenn Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, skal starte med casemod snart tengte jeg. Da skal jeg skal lakke kabinettet men lakkboks.! Er det noen som har formeninger om å lakke med boks (MATT) ??? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, skal starte med casemod snart tengte jeg. Da skal jeg skal lakke kabinettet men lakkboks.! Er det noen som har formeninger om å lakke med boks (MATT) ??? det å lakkere med lakkboks matt funker helt knall! Bare ta grunnarbeidet bra, så går det fint! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 det å lakkere med lakkboks matt funker helt knall! Bare ta grunnarbeidet bra, så går det fint! Takk for svaret, men jeg skal bruke "billig" / europris lakk og grunning ! er det noen synspunkter på det ? det er ingen om har bilde av matt kabinett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå