Cemi Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei! Når jeg kjøpte meg en ny stasjonær PC når jeg flyttet ut hjemmefra for omtrent 6 måneder siden kjøpte jeg meg en ferdig PC fra elkjøp. Jeg er egentlig ute etter å vite om det er mulig å bytte deler i den? Jeg har forstått at jeg må ta hensyn til strømforsyningen ettersom den antageligvis kun er akkurat stor nok til komponentene i PCen for å holde prisen nede? Dette er PCen http://packardbell.no/showroom/stasjon%C3%A6r-pc/ipower/ipower-i9530-nc-PT.U280X.008-1495.html Packard Bell I-Power i9539 NC I hovedsak er det kun å sette inn en harddisk til med høyere hastighet, og muligens bytte ut det ene skjermkortet. Ikke så mye fordi jeg trenger det da jeg for det meste programmerer, men for å få litt erfaring med komponentene i datamaskinen da jeg studerer programering og tror det ville vært interessant å skifte en del ting. Så, er det mulig å bytte komponenter i ferdige PCer uten problemer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg vil nok tro at det er lagt inn noe overhead for å sette inn flere disker etc. og så lenge du ikke kjøper de sykeste skjermkortene som krever 250watt ++ for å gå så vil jeg tro at det også vil gå. Du kan jo evt sjekke på poweret om det står noe utgangseffekt på det, jeg vil tro at det er en lapp der. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er jo bare å oppgradere strømforsyninga og smekke inn et HD5850 i den der så blir det flotters! Oppdater bios på hk først tho. Så pcen ikke er sånn fabrikk-drit bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå