koda19 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei Har lyst på en mobil som ikke er til salgs i Norge. Hvordan er det å kjøpe mobil fra ebay? Skjønner at jeg må kjøpe den ulåst selvfølgelig. Men den mobilen jeg har lyst på,har fulltastatur,og da er det vel kanskje i æ,ø og å på den? Og er det mulig å få norsk meny? Mobilen jeg har lyst på er Samsung corby txt:) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Googlet Samsung corby, og slik jeg kan se det så er det mange norske butikker som har denne til salgs. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men den mobilen jeg har lyst på,har fulltastatur,og da er det vel kanskje i æ,ø og å på den? Tvilsomt. Norske spesialtegn er ganske ukjente i utlandet. (som andre lands spesialtegn). Husk også at ebay ikke er en butikk - men et samlested for selgere, både bedrifter og private. Ikke alt som selges der er hva det utgir seg for å være. Sjekk butikken/personen bl.a. ved søk på Google. Falske produkter finnes. Svindlere finnes. Men det finnes også ærlige selgere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Pixmania er vel ikke den butikken jeg vanligvis ville anbefalt, men når alternativene ikke ser ut til å være tilstede, så er det vel bedre enn å handle fra Ebay. Link Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Googlet Samsung corby, og slik jeg kan se det så er det mange norske butikker som har denne til salgs. Det er ikke samsung corby jeg skal ha,men samsung corby txt:) Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Pixmania er vel ikke den butikken jeg vanligvis ville anbefalt, men når alternativene ikke ser ut til å være tilstede, så er det vel bedre enn å handle fra Ebay. Link der hadde de den ja,takk for hjelpen! Men ser ikke ut som om det er norsk meny,eller æ.ø.å?eller? Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Denne mobil Samsungen ligner jo veldig på den jeg har lyst på,men tror kanskje den blir litt for fancy for meg? Sender mest meldinger,sjekker mailen innimellom,og samme med ringing. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du trenger bare -1- tråd om emnet. Alt annet regnes som spam og er unødvendig. Din andre tråd er slettet. Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Du trenger bare -1- tråd om emnet. Alt annet regnes som spam og er unødvendig. Din andre tråd er slettet. Beklager det,visste ikke hvilket forum som var riktig:) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Siste off topic (PM om du har mer å si): Er man usikker, åpne 1 tråd, rapporter så tråden med beskjed om at den gjerne kan flyttes dersom den er feilplassert. Man øker sjansen for feilpost fra 50 til 100% ved å poste 2 tråder . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå