Uncreative Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gamle PC'en har begynnt å kvine noko forferdeleg og etter 3 år er det vel på tide for ein "gamer" å få seg noko nytt. Er rimeleg sikker på eit Amd 955, Ati 5870 og UD5 oppsett, men kabinettverda er eg ikkje heilt trygg på. Gamle kabinettet er noko billigt og svart med blåe lys, og sidan eg har lest tips om å legge vekk litt ekstra til Lian Li som skal være kvalitet har eg bestemt meg for å skygge frå dei billigaste valga. Akkurat nå eg er usikker på kva ein får for prisen. Lian Li PC8 https://prisguiden.no/produkt/98768 er det billigaste alternativet eg ser til 900 kr, og ser fint ut. Men er dette godt nok? Lian Li PC-A6010 https://prisguiden.no/produkt/98752 er det neste eg ser på, i følge spesifikasjonane er det nesten likt PC-8 men dyrare, og det ser lika fint ut. Lian Li PC-A71 https://prisguiden.no/produkt/85031 ser ut til å være det mest populære frå Lian Li, men eg er ikkje sikker på om eg vil bruka noko så mykje på kabinett. Det er åpenbart ein del større enn dei tidligare nevnte som ser litt i minste laget for ATX ut, og det ser ut til å ha litt finare spesifikasjonar, men er det vært prisen? Til tross for all rosen eg har sett om Lian Li ser det ut til at Corsair Obsidian Series 800D https://prisguiden.no/produkt/111391 er "kongen" for dei som driv med spel. Eg trur ikkje at eg vil ofre så mykje til kabinett, men er dette betre enn Lian Li kabinetta eg har nevnt? For å klargjera; eg vil ha eit kvalitetskabinett som skal gjøra jobben i minst tre år og helst ein del lengre. Det er viktig at PC'en ikkje blir for varm og at han ikkje bråkar noko særlig. Eg trur ikkje eg skal endra på kabinettet. Innmaten blir først eit Ati 5870 Vapor-x som seinare sannsynligvis blir følgt av eit extra i crossfire, eit Gigabyte GA-790FXTA-UD5 hovudkort, eit Amd X4 955 BE som sannsynligvis blir overklokka etter ei tid, 4GB ddr3 Corsair ram som kanskje blir utvida på, Intel x25-v 40gb SSD, 1TB harddisk og ein Corsair TX 750W. Er PC-8 og PC-A6010 store og gode nok til detta? Er det ein får med eit dyrare kabinett ein gong merkbart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lian-Li X500 er også meget pent og praktisk. Lenke til kommentar
Ian84 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 til de delene du har nevnt så holder det lenge med et kabinett av vanlig størrelse. likevel vil jeg annbefale at du kjøper så godt kabinett som du har råd til og heller for stort enn for lite. selv har jeg PC-A71 og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Uncreative Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Tror ikkje det blir noko Lian Li på meg denne gongen. Dei to billigaste Lian Li kabinetta eg viste til er vist for små til skjermkortet eg skal kjøpa, og det ser ut som at det er andre gode produkt der ute. I Lian Li's retning såg eg litt på Lancool Dragonlord pc-k62, som til tross for å være av stål ser ut til å ha god kvalitet og innovasjon, likte spesielt det verktøyløse designet og prisen, men siden den verken ser ut til å ha særlig gode termiske eigenskapar eller støynivå blir det nok noko anna. Såg litt på CM Haf 922/932, men kabinettet eg har nå er den av den typiske billig stål+masse LED typen og frå Coolermaster så eg var ikkje så valdsamt tennt. Dessutan har eg høyrt at CM Storm Sniper er betre. Likar godt dei nyaste designa med mindre bruk av skruar osv, svart farge inni som utpå osv, så nå er helst valget mellom CM Storm Sniper (likar ikkje heilt utsjånaden og er ikkje sikker på støynivå) og Fractal Design Define R2 (ser veldig bra og rimeleg ut, men leste i ein testtråden at eit Gigabyte hovedkort ikkje passet i det, og sidan eg velgar Gigabyte UD5 som eg trur er eit stort og rimeleg kraftig HK vil eg forsikra meg om at HK'et passar godt. Har sendt melding og håpar på svar.) Obsidian 7/800D og Lian Li PC-A7i ser gode ut, men sidan det ikkje ser ut til å væra noko særleg konkret som rettferdigjør prisen og nyare kabinett har smartare byggingsslausningar blir det nok ikkje desse. Sidan trådtittelen er om Lian Li kabinett og det ikkje ser ut til å være særlig interesse (utan om dei to svara, takk) er det vel lite vits i å halde tråden i live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå