Ziang Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei. Har drevet og flyttet på den eksterne hardisken min de siste dagene. Jeg har endel sanger på denne som jeg har importert inn i iTunes. Det er sånn Ca. 5000 sanger men når jeg nå skal spille dem av Får jeg opp feilmeldingen om at originalfilen ikke ble funnet. Dette gjelder for alle sangene som er langret på harddisken. Jeg har ikke endret på noen mapper som innehold musikk i heletatt, alt er som det alltid har vært, jeg har kunn overført noen filmer, men det skal vel ikke ha noe å si for "banen/veien/path" for musikkfilen? Søkte litt på google og fikk noen treff hvor det stod at det var mulig at harddisken hadde endrett bokstav, for eksempel fra F: til E: Da jeg leste dette så syntes jeg at det var noe med den bokstaven som nå var E: Problemet er at jeg ikke husker hvilken bokstav den forrige hadde når jeg importerte sangene til iTunes. Hvordan finner jeg ut hvor denne såkalte "originalfilen som ikke ble funnet" befinner seg? hvor er det iTunes leter? Når jeg høyreklikker og trykker på enten vis i utforsker eller vif info skjer det ingenting og at "Hvor: ikke tilgjengelig" Noen ideer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 iTunes for Windows: Moving your iTunes Media folder Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Ingen enklere løsning? ganske sikker på at det er bokstaven som har blitt endret.? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvis du ser på det bildet på den linken så viser det hvilken bokstav iTunes har for mediafilene. Hvis det er forskjellig fra disken din så bytter du bokstav på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå