Faktum1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei. Er det mulig å lagre alle epostene i gmail på noen måte? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mener du lokalt på egen maskin? Mailene kan jo ligge på gmail's server til evig tid hvis det er til noe hjelp. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Koble deg til med pop3 mot gmail. Så vil den laste ned all emailen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du kan lagre dei vha. eit epost-program, som Thunderbird, via POP: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=13273 Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Så hvis jeg bruker POP så lagres alle mailene automatisk i et tekst dokumenter/excel filer? Har lyst til å ha mulighet til å overføre mailene til minnepenn også. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så hvis jeg bruker POP så lagres alle mailene automatisk i et tekst dokumenter/excel filer? Har lyst til å ha mulighet til å overføre mailene til minnepenn også. Du vil ha de i et lesbart format? Er det lov å spørre hva formålet med dette er? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Så hvis jeg bruker POP så lagres alle mailene automatisk i et tekst dokumenter/excel filer? Har lyst til å ha mulighet til å overføre mailene til minnepenn også. Du vil ha de i et lesbart format? Er det lov å spørre hva formålet med dette er? Synes det er greit å ha dokumentasjon på forskjellige ting til senere som f.eks regninger. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mailen din ligger vel strengt tatt tryggest på gmails egen server. De tar tilogmed backup av den og den er lesbar fra hvor som helst via en browser. Tror ikke du kan få det lettere enn det. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvis du bruker outlook vil alt bli lagret i en .pst fil. Tilsvarende er det også for thunderbird. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Men likevel hvordan gjør jeg det slik at de blir til lesbare filer på minnebrikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå