Gjest g16 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei, jeg er bare litt nyskjerrig på om noen her har prøvd noen form for "onanispill"? Hørt om kjeksen blandt annet, er det noen her som har prøvd eller kan noen andre? g16 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er ikke sikker på hva du mener med "spill", ei heller med kjeksen, men bollerunking eksisterer jo. Er dog ikke sikker på om det oppfyller svaret ditt? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mener du runkebollen eller hva det heter? Guttene runker rundt en bolle, og den siste som spruter på bolla må spise den? Finnes sikkert andre runkeleker også. Hehe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mener du runkebollen eller hva det heter? Guttene runker rundt en bolle, og den siste som spruter på bolla må spise den? Finnes sikkert andre runkeleker også. Hehe Jepp, den ja . Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Høres ikke ut som noe jeg vil prøve.... Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 kunne godt være med på det..foruten den delen med å spise bollen da Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 kunne godt være med på det..foruten den delen med å spise bollen da Man kan ikke bare fjerne halve spillet vet du^^ Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Du mener "runkekjeks" eller "soggy biscuit" antar jeg. http://no.wikipedia.org/wiki/Runkekjeks Endret 7. april 2010 av Geeder Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg tenker at google er din venn her, men du må nok søke på engelsk for å finne noe. .... spise det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har noen i klassen som har vært med på det, men de har jo runket en fyr i kjeften da de var på lan en gang også da fyren sov Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har noen i klassen som har vært med på det, men de har jo runket en fyr i kjeften da de var på lan en gang også da fyren sov I kjeften? Herregud, stakkars fyr! Tenk å våkne og se en drøss med erigerte kuker over kjeften (Btw, var det såppas opphissende å tenke på det at de faktisk ble kåte av det?). Grose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg