sverreertøff Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 er d noen som vet om en gratis mp3 spiller til 3650 ????????????????????????????????????????????? Vet om mp3go og mp3player fra my-symbian.com. , men de koster masse penger -------> gidder ikke å kjøpe. Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 en jeg kjenner fant sin ved å søke på 3650 på kazza. by the way lyden blir elendig gjennom høytaleren Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 Kan man kople til "headset" til 3650´en? Å høre gjennom dem må jo høres greit ut? Vurderer nemlig en slik tlf... Tom Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 ja det går an,men det er litt kult å kunne høre på med høytaler også(med litt kvalitet) Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 Kan man kople til "headset" til 3650´en?Å høre gjennom dem må jo høres greit ut? Vurderer nemlig en slik tlf... Tom ja man kan bruke headset, men det blir bare monolyd. Dvs lyd på bare en ørepropp. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 sverreertøff: gi meg mailadressen, så skal jeg sende mp3go til deg om du ikke allerede har fått den! Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 sverreertøff: gi meg mailadressen, så skal jeg sende mp3go til deg om du ikke allerede har fått den! mailen adressen min er : [email protected] thx. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 sverreertøff: gi meg mailadressen, så skal jeg sende mp3go til deg om du ikke allerede har fått den! har du noe annet stasj til 3650????? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 send den til meg også, mailen min er: [email protected] Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 13. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 Kan man kople til "headset" til 3650´en?Å høre gjennom dem må jo høres greit ut? Vurderer nemlig en slik tlf... Tom ja man kan bruke headset, men det blir bare monolyd. Dvs lyd på bare en ørepropp. Feil. Du får lyd i begge øreproppene. Mono betyr at du får samme lyden i begge. Med stereo kan du få forskjellig lyd i øreproppene. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 14. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2003 sverreertøff: gi meg mailadressen, så skal jeg sende mp3go til deg om du ikke allerede har fått den! mailen adressen min er : [email protected] thx. Gidder du sende den til meg ogsaa? Trenger den VELDIG, skal paa interail, og maa hoere paa musikk email: [email protected] thx! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 14. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2003 Kan noen sende den til meg også? Mailen min er: [email protected] Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2003 Send den gjerne til meg også: [email protected] takk på forhånd Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2003 omg... Kan jeg få, kan jeg få-tråder er teite... Folk er så late. Ikke nok med at de skal ha programmene gratis, folk gidder ikke å leite selv en gang! Hint: google/yahoo groups Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå