Chad Thundercock Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ey folkens. Har lastet ned en type programvare som er av stor verdi for min egen del, men som jeg nettopp fikk påviste gjennom MSE var virusinfisert. Jeg har ikke installert programvaren, men jeg har samtidig ikke lyst til å slette den fra maskinen. Er det noen måter å fjerne viruset på uten at hele dritten blir slettet? Skjedde sist da MSE skulle "nøytralisere" trusselen. Hva med å isolere viruset? Vil jeg kunne installere programmet sikkert da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Normalt sett ja. Hvis du renser programmet slik at det er virusfritt så burde det være trygt. Nå sier du ingenting om hva slags program det er så jeg er egentlig litt skeptisk til hvilke andre tvilsomme funksjoner et slikt program kan inneholde. Men det er din maskin så du får avgjøre selv. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hva heter programmet? Hva kaller den viruset? Det kan være en False Positive, den tror det er et virus mens den er 100% clean Endret 5. april 2010 av Submit Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 TrojanDownloader:32Win/ansis.C --> dette er hva virusprogrammet oppdaget. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Syntheyes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå