direxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei! jeg hadde trøbbel med lydkortet her om dagen! jeg fant ut at jeg måtte flytte lydkortet på hovedkortet , å etter dette funket pcen perfekt!. Dagen etter skrudde jeg på pcen mn skjermen ville ikke komme seg på!(den bare sto å blinket) dette skjedde også dagen før når jeg holdt på med lydkortet men jeg bare satt i alt ordentlig å den funket. Da jeg gjorde dette igjen så funket det fortsatt ikke! jeg prøvde å ta ut skjermkortet å sette det i på nytt men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kobble det igjen! hjelp? her er noen bilder av maskinen min: (Hovedkortet = ASUS P5E Deluxe) HER ER HVORDAN JEG HAR KOBBLET DET TIL STRØMMFORSYNINGEN : http://s887.photobucket.com/albums/ac76/oleugh/?action=view¤t=skjermkorttilkobbling.jpg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bildet ditt gir ingen mening... Du må koble til PCI xpress kablene fra PSU til Grafikkortet. I dette tilfellet skal det vel være minst 2stk 6pin kontakter Lenke til kommentar
direxy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 har overgang fra molex til 6-pins sa en venn av meg. ikke vet jeg hva det betyr mn kanskje det var til nytte for dere? still.. need help! Lenke til kommentar
direxy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg fikset problemet! : måtte sette rammen i 1 gul og 1 svart remmse også bytte en ledning på skjermkortet! thanks for answers though! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå