SanderAKALego Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Morn Har lyst til og oppgradere pcn min men burde jeg velge ny CPU eller GPU? CPU: Intel Pentium®Dual-Core E5200 2.50Ghz tenkte og oppgradere til en Q9400 GPU: ATI Radeon HD4600 Series Tenkte og oppgradere til enten 5750 eller 5770 men kan bare velge enten CPU eller GPU så hva burde jeg oppgradere? Endret 5. april 2010 av SanderAKALego Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kva skal du bruke pc-en til? Du kan OC ganske bra E5200. Men først kan vi gjerne høre kva du skal bruke pc-en til. Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Skal bruke den til gaming Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vist du kjøper nytt grafikkort er CPU flaskehalsen. samme er det vist du kjøper CPU. Vist du OC. vill den holde bra. Men kan vere meir lurt og spare peng og heller kjøpe stor opptatering seinere med I5/i7 + CPU + Hovudkort osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå