Gjest shack Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ehm sooo , første gangen jeg er på diskusjon.no .. og dette er weird fordi han jeg liker er her også .. men anyways on topic , Jeg liker en gutt ... (obviousley) , og .. om jeg ikke tar feil så har han fått små .. følelser .. for meg også har ikke snakket alt for mye sammen , men jeg vet noe er der . Snakket med han på telefonen i går , og han har den søteste latteren ever ! (on topic once again) ,, og nå sitter jeg her .. har vært åpenbar om at jeg liker han hele tiden .. ! men , jeg vet ikke åssen jeg skal .. liksom si at jeg vil ha et forhold med han. det føles liksom så rett . men jeg veit ikke enda om han tørr og ha et forhold , og om id et hele tatt jeg tørr og ha et forhold! begge har nettopp hatt et brudd så , timinga var jo veldig bra .. på en måte ingen av oss føler at vi savner de personene , og nå er det noe på gang mellom oss? .. jeg veit ikke (og om du som jeg tenker på leser dette) .. akk flaut Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Å være forelsket er en fin ting. Jeg vet nå ikke hvor lenge dere har kjent hverandre, men start i det små. Spør han om å finne på noe, se film eller noe. Og baang når tiden er inne så kliner du til! Men allerførst må DU finne ut om DU vil ha et forhold med HAN. Leit å bli sammen og slå opp neste dag. Ikke noe kjekt for deg eller han. Endret 5. april 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hmm, kanskje du bør spør han meir kva han følar for deg? Eller venta og sjå om han tar førsta skrittet? Uansett kva som skjer, håpar eg det går bra med dykk to Lenke til kommentar
odetu Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 H*n fikk svar ifra sin utkårede som h*n liker? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er slik ein får kjæreste no til dags. Ein skriv på diskusjon.no, og ventar i ti minutt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Alliha er karen det snakkes om i førstepost? Virker litt.. merkelig, men greit nok. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er slik ein får kjæreste no til dags. Ein skriv på diskusjon.no, og ventar i ti minutt. hahaha Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hæ? Kva skjedde no? Troll kanskje? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 *blushes* Ingen troll her. Men må vel kanskje nevna at det var ein del snakk bak denna tråden... Var ikkje meininga eg skulle sjå den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så... du er duden det snakkes om i førstepost? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Koselig. Får håpe det ordner seg, da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, takk Eg føle det kjem til å gjer det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dere får holde oss underrettet begge to, da. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 haha.. den var ny! Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå