Gå til innhold

Kjøp av ny laptop - litt gaming

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en ny laptop nå siden den gamle er blitt rimelig utdatert.

Jeg har tenkt en laptop fordi jeg reiser ganske mye men liker også gaming.

Har sett på en Acer Aspire 5738G Link komplett:

Link

Den må klare spill som modern Warfare 2 og Battlefield bad company 2 på grei FPS.

Vis denne ikke duger så må dere unnskylde meg for jeg er ikke så god på det som er inne i pc'en selv :p

Gjerne kom med andre forslag og tips !

Pris helst ikke over 7000 men vis jeg må over er dette også mulig !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den du har linket vil da klare de nevnte spillene med grei fps på medium settings. men hadde jeg vert deg hadde jeg klemt til med 3000 til og gått for msi gx740

http://amentio.no/Avdelinger/PCogServere/PC_B%C3%A6rbar/17__-_17,9_/MSI-GX740-065NE---Core-i5-430M-_-226-GHGX740-065NE-1066474.aspx

i den sitter radeon 5870, som per dags dato er det råeste skjerkortet du finner til bærbar. du vil kunne spille ca. alle spill på maximum ytelse, og kortet er kompatibelt med DX11, og er derfor veldig fremtidsretta. i tilleg er msi et annerkjent merke av høyere kvalitet enn de fleste konkurentene der ute.

denne modellen er en mange har ventet på, og skal du ha laptop nå er dette en kurrant bølge å henge seg på:)

til sammenligning med den maskinen du har linket, er dette en god oppgradering, og du får en høyere oppløsning som både er deilig i spill, og til annet programbruk.

den er dog større enn den du har linket, men du får mye mer for penga. hvis du alikevel vil ha en 15,4"* foreslår jeg at du finner deg en annen modell med i5/i7 prosessor og radeon 5850/70 skermkort. til tross for at det er litt dyrere blir det mye lengere til neste gang du får behov for å bytte ut pc'n

*(dette synes jeg blir i minste laget, og det er ikke greit å lene seg tilbake å fortsatt lese teksta på skjermen)

EDIT:

diskusjon.no klarte vist ikke å lage hele linken til hyperlink, så kopier den til adressefeltet;)

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...