Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme i kontakt med ei som er yngre

Gjest gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest gutt17

Hei. Jeg er en gutt som fyller 18 i oktober. I påskeferien var jeg med en kompis på hytta. På hytta var også nabofamilien hans. I nabofamilien hans var det ei jente som netopp hadde fylt 15 år. Jeg ble helt betatt av henne, og greide selfølgelig såvidt å snakke med henne fordi jeg er så sjenert av meg.

Jeg har funnet henne på facebook og nettby og sånt. Og lurte rett og slett hvordan jeg skal få kontakt med henne? Blir det feil og bli sammen med ei som er 2,5 år mindre enn meg?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du allerede har snakket med hun, så kan du jo bare legge hun til og si hei osv. Det er faktisk ikke så ille, men du må tørre det.

Aldersforskjellen kan bli et problem, men ikke nødvendigvis. Jeg ser ihvertfall ikke noe spesielt galt i det.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Vel.. Det er mye rimeligere med et par på 29 år og 39år. Begge er voksen.

Med oss fjortiser er det mye knuste hjerter som går om og om igjen. Damen din stikker på fest, dagen etterpå får du vite at hun klinte med en dude. Hun sa hun ble full osv, unskyldinger, unskyldinger. Du tilgir hun, 2 uker seinere får du vite igjen at hun var ute og klinte. Du slår opp, hun ber om å ta henne tilbake.. Og vops, det samme skjer.

Tro meg, det er slik våres fjortis hjerne fungerer. Og 2 år forskjell på alderen 13-18 er mye.

Uansett hvor voksen du tror hun er og uansett hvor voksen hun tror hun er selv, men hun er ikke voksen og blir det ikke før i alderen 18-30.

Men til TS, bare prøv og se hvor det går hen. Husk, det er efaring! :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...