Celia Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei Jeg har selv dette kameraet og er fullstendig enig i beskrivelsen og testen som er gjort av fuji finepix 304 som akamera har laget. Jeg kjøpte kameraet først og fremst fordi det kom så godt ut i test på alle tester som jeg leste angående kameraet. Din side ga en 5'er og anbefalte dette kameraet som nummer 1 blandt alle 3 megapixel kameraene, derfor kjøpte jeg det. Jeg er meget skuffet og kunne ønske å bytte dette kameraet med et annet, jeg føler jeg har blitt lurt av tester som din side og andre har gjort, de har skrytt dette kameraet opp i skyene og så har det desverre flere feil og mangler enn positive egenskaper. Batteriegenskapen er det beste på kameraet, ellers er ikke kameraet særlig godt, gammeldags, og det er ikke bare til å knipse, særlig for å unngå at ikke bildene blir undereksponert, en må ofte låse autofokusen mot et mørkt område for å få lyse nok bilder og det er ikke lett når det er vanskelig å få autofokusen til å fungere i det hele tatt, folk blir utolmodig av å vente og bilder av mennesker blir ikke bra(innendørs). Her etter skal jeg bare lese akamera sine tester Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei Jeg har selv dette kameraet og er fullstendig enig i beskrivelsen og testen som er gjort av fuji finepix 304 som akamera har laget. Synd du ikke trives med det ;( Men: De fleste tester burde indikert at det ikke er et partykamera, og kanskje heller ikke noe 'damekamera'. Da definerer jeg damekamera som et helautomatisk partykamera Hva skal du ha for det? Jeg savner mitt allerede Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Din side ga en 5'er og anbefalte dette kameraet som nummer 1 blandt alle 3 megapixel kameraene, derfor kjøpte jeg det. Jeg har gjort den erfaring at sammenlignet med fx akamera.no, digit.no og dcresource.com og dpreview.com er sider som dinside.no, steves digcams og til dels Imaging Resource tilbøjelig til at give kameraerne lidt for flotte anmeldelser, hvor de tit glemmer de negative sider. Hvorfor kan være svært at svare på, men Martin Wirak har i hvert fald beskrevet, hvordan akameras meget objektive og nøgterne tests er blevet taget op på direktionsgangene hos nogle af de japanske kamera-producenter, fordi man syntes akamera var lige lovlige barske. Så måske føler nogle af anmelderne et vist pres, hvilket jo ikke kan undgå at rokke lidt ved tiltroen til fx dinside.no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå