kimshans Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har vært medlem av forumet lenge, men blitt lite posting... Vet ikke om jeg poster dette feil, og håper jeg ikke blir "skutt" Men finnes det en eller annen mulighet for visning av nye innlegg kun for enkeltforum? Jeg bryr meg mitt i r**a om religion, samfunn osv. Det er "Foto og Video" jeg gjerne skulle hatt muligheten for å vise nye innlegg på. Slik som den lille oversikten som er på forsiden av akam.no Klarer ikke å finne denne muligheten, og tar jeg vis nytt innhold så får jeg opp for alle forumene på diskusjon.no. Noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikkje under «Vis nytt innhold» ser det ut som, men om du bruker Siste 24 timer i staden vil du nederst finne ein mogelegheit for å filtrere bort alt anna enn Foto og Video. Den fungerer dessverre ikkje heilt optimalt, som nemnt her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=86 Lenke til kommentar
kimshans Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Takker så mye Da var jeg litt nærmere ihvertfall, så får jeg/vi håpe de får ordnet opp i de feilene etterhvert. Virker ikke som det har vært noen respons på feilrettingen, men det kommer sikkert en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå