Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Tregt nettverk på stasjonære datamaskinen.

Anbefalte innlegg

Har altså problemer med svært tregt nettverk på den stasjonære pc min. Først trodde jeg det var hele ruteren som var treg, men bærbaren, som jeg skriver på nå, som kjører trådløst fungerer like fint. Jeg har hatt problemet i et par dager nå, men plustelig kan det fungere helt som normalt en stund. Per nu tar det rundt 60 sekunder for hver gang jeg foretar meg noe på nettet.

Hva kan dette komme av? Jeg har ikke gjort noe spesielt annet enn å fjerne endel støv fra innmaten for noen dager siden. Dessuten har jeg opplevd at skjermen er svart når jeg skrur den på helt til jeg trykker ut dvd platen fra dvdrommet, først da loader den. Men jeg har vanskelig for å tro at det kan ha noe å gjøre med nettverk. Men man vet jo aldri, en feil kommer kanskje sjelden alene?

Har forøvrig opplevd endel lagg når jeg spiller bad company 2 online og nå går det heller ikke ann å logge inn.

Hadde vært flott om noen ante råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble resultatene på speedtest.net

Ping = 21 ms

Jitter = 13 ms

"An excellent result!"

Men det går lite tregt. Det kan virke som det ikke er nettet i seg selv kanskje? Når jeg åpner en ny fane i tar det også opptil flere sekunder, som vel egentlig ikke er knyttet til nettverket(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...