gctoffen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei! Jeg er ute etter å finne lydklipp som benytter seg av stereo, slik at det føles ut som det er ekte. På en måte en slags illusjon, om dere forstår. Her er et eksempel: helt i begynnelsen, der det går noen på et gulv. Først er lyden til venstre og så beveger den seg gradvis over til høgre. Veldig rotete og kronglete formulert, men håper dere forstår Så, er det noen som vet om noen lydklipp? Lenke til kommentar
gctoffen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Eller er det noen som vet hva jeg bør søke på for å finne det? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg mistenker at du mener binaural recordings. Dette er opptak hvor det er benyttet mikrofon-plassering som skal simulere ørenes plassering og hvor lytting funker best gjennom headphones. HER er en side med en del av de. Hvis du googler finner du sikkert flere. Lenke til kommentar
gctoffen Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ja, det var akkurat det jeg var ute etter! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå