Chieftec_master Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei. når ble bilettene til tg i år lagt ut? var så uheldig at jeg ikke fikk skaffet meg biletter,så vil være ut i god tid til og skaffe meg biletter til tg 2011 takker for all svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror de blir lagt ut seint på høsten Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bilettene kommer sikkert rundt nyttår, muligens noe senere. Det er sen påske neste år. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 har ikke vært der på flere år. Hadee vært artig å tatt en tur igjen :=) Har de sluttet å skrike Arne og spille Rosa hellikopter? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 har ikke vært der på flere år. Hadee vært artig å tatt en tur igjen :=) Har de sluttet å skrike Arne og spille Rosa hellikopter? Nope Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Håper jeg rekker og kjøpe :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har de sluttet å skrike Arne og spille Rosa hellikopter? Ikke så mye rosa hellikopter. Men Arne blir nok ropt en del fortsatt. Håper jeg rekker og kjøpe :O Det gjør du nok. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 husker broren min sa "slapp av. vi trenger ikke å stresse med å kjøpe billetter." kjøpte litt senere den dagen og neste dag var det utsolgt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 husker broren min sa "slapp av. vi trenger ikke å stresse med å kjøpe billetter." kjøpte litt senere den dagen og neste dag var det utsolgt Ingen grunn til å uroe seg, jeg kjøpte billetten min ut i februar/mars. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 er det en (u)offisiell TG 2011 tråd enda? Lenke til kommentar
helt random Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har de sluttet å skrike Arne og spille Rosa hellikopter? Ikke så mye rosa hellikopter. Men Arne blir nok ropt en del fortsatt. Arne? Hva skjer med å skrike Arne? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 diverse årsaker, ingen er bekrefta korrekte, føre til at en som het arne ble ropt opp for mange år siden men han dukka ikke opp, så alle andre begynnte å rope på arne også. det rare er vel at 5000 tg nerder synes sånt er morsomt i årevis. arne skrikinga er det eneste jeg misliker med tg, for de overdriver det så extremt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 er det en (u)offisiell TG 2011 tråd enda? Det er det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250790 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det flere billetter igjen den 12 Januar tror dere ? Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 er vanligvis mulig å få taki billetter helt fram til seating. men for å være på sikre siden ville jeg bestilt så tidlig som mulig. alle som prøver å få får. bare de som kommer slepende i januar som får problemer = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå