shelly Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Eg synst at overarmane mine er for store i forhold til resten av kroppen min. Overarmane er ca 29cm breide, eg veg 57kg, so synst virkelig at armane mine er for store! Har trent litt biceps/triceps i det siste. Kansje dumt spørsmål, men vil vite kva andre har å seie. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tror ikke det er så mye du kan gjøre med for store overarmer. De blir ikke mindre av at du trener de. Enkelte ting er bare genetisk medfødt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hadde ikke sagt nei takk til større armer Du er ikke så tung, men kanskje du har litt fett på kroppen? Lubne folk får ofte tjukke armer på grunn av fett Men du kan umulig være lubben, du veier bare 57kg, så det er mulig det ligger i genene Endret 27. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tren lette vekter med mange reps. 30-40-50. Når du gjør få og tunge reps (repetisjoner), så får du større muskler, mens musklene blir litt mindre og mer definerte når du gjør mange reps. Er du jente, forresten? Det er mange av oss gutta/mannfolka som synes det er a-ok med litt muskler på ei dame, altså. Ingenting å ha komplekser av, det der! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tren lette vekter med mange reps. 30-40-50. Når du gjør få og tunge reps (repetisjoner), så får du større muskler, mens musklene blir litt mindre og mer definerte når du gjør mange reps. Er du jente, forresten? Det er mange av oss gutta/mannfolka som synes det er a-ok med litt muskler på ei dame, altså. Ingenting å ha komplekser av, det der! Det er vel heller gjerne motsatt Få reps for styrke, flere reps for volum, men, man får både og etterhvert uansett Med flere reps menes 5-15, ikke 30-50 :)30-50 reps er ikke styrketrening, det er jo kondisjonstrening! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) 3-6 reps for styrke 7-12 for volum 13-20+ for utholdenhet. sånn ca Endret 28. april 2010 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå