cpy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Koster fremdeles 4995,- Tipper en ny modell kommer snart..nysjerrig Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Syntes synd på folk som skal selge 50D i disse dager - akkurat nå ligger det et eks. med 1200klikk for 4000,- Direkte latterlig billig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Canonrumors tror 60D blir annonsert "i den kommende måneden".. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva blir egentlig 60D kontra 7D? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 40D vil ikke synke til 2500kr. Den er bedre enn 50D. Hva legger du i bedre? Kjøper ikke den uten videre. At 40D er et bedre kamera enn 50D er bare tull og tøys. Jeg erstattet et 40D som dessverre ble stjålet med et 50D og det var en "større oppgradering" enn jeg hadde trodd på forhånd. Forskjellene er ikke veldig store men de er der, blant annet *mye* bedre skjerm, fungerende Auto ISO (den på 40D er ikke brukbar i det hele tatt) og en del "finesser" i menysystemet som 40D mangler. Nå brukes min EOS 50D stort sett bare som papirvekt da den er erstattet av en 7D, og *det* var en oppgradering som var langt mere merkbar enn spranget fra 40D til 50D. Det er min generelle oppfatning at de som hevder at 40D er bedre enn 50D nok har forlest seg på en eller annen test fremfor å faktisk sette seg inn i saken selv... Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Canonrumors tror 60D blir annonsert "i den kommende måneden".. Så spennende! Gleder meg til å høre hva som er nytt og om det blir MÅ_HA kamerahuset. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Canonrumors tror 60D blir annonsert "i den kommende måneden".. Så spennende! Gleder meg til å høre hva som er nytt og om det blir MÅ_HA kamerahuset. Det blir det nok ikke. "Må ha" kamerahuset finnes jo allerede det og det heter EOS 7D! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Syntes synd på folk som skal selge 50D i disse dager - akkurat nå ligger det et eks. med 1200klikk for 4000,- Direkte latterlig billig. Jo takk jeg er en av dei 7D på vei i posten, og min 50D er avtalt solgt til en noe lavere pris enn jeg hadde tenkt for et par måneder siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå