Ullsokk1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det kommer opp en melding hver gang jeg starter pc'en nå om jeg vil kjøre eller stoppe isass.exe som ligger i en Temp mappe. Ettersom Verken steam eller msn starta som normalt trykka jeg run og nå har den plutselig starta bittorent av seg selv Også har MW2 hengt seg opp å stoppe å fungere. Jeg trenger da hjelp av dere smarte folk for å hjelpe meg med å fjerne dette her! -Ullsokk1 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Les veiledningen som er linket øverst i signaturen min Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Vet ikke om jeg trenger engang siden nå boota den ordentlig etter at jeg brukte Malware appen! Fant 10 trojanerting Malwarebytes' Anti-Malware 1.45 www.malwarebytes.org Databaseversjon: 3954 Windows 6.1.7600 Internet Explorer 8.0.7600.16385 04.04.2010 23:48:58 mbam-log-2010-04-04 (23-48-58).txt Skanntype: Hurtigsøk Objekter skannet: 112091 Tid tilbakelagt: 4 minutt(er), 45 sekund(er) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 3 Registerverdier infisert: 1 Registerfiler infisert: 1 Mapper infisert: 0 Filer infisert 5 Minneprosesser infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registernøkler infisert: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NordBull (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XML (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\poprock (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully. Registerverdier infisert: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\google updater (Backdoor.IRCBot) -> Quarantined and deleted successfully. Registerfiler infisert: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully. Mapper infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Filer infisert C:\Users\Sondre\AppData\Local\Temp\data\venmix.exe (Trojan.Wreckit) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Users\Sondre\Local Settings\Temporary Internet Files\udRemove.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Windows\Tasks\{7B02EF0B-A410-4938-8480-9BA26420A627}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Windows\Tasks\{BB65B0FB-5712-401b-B616-E69AC55E2757}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Users\Sondre\AppData\Local\Temp\lssas.exe (Backdoor.IRCBot) -> Quarantined and deleted successfully. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Siden du har så mye så ligger det veldig sannsynelig rester igjen som vi kan fjerne med HJT eller Combofix Men hvis du mener du ikke trenger så funker det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå