Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kommer opp en melding hver gang jeg starter pc'en nå om jeg vil kjøre eller stoppe isass.exe som ligger i en Temp mappe. Ettersom Verken steam eller msn starta som normalt trykka jeg run og nå har den plutselig starta bittorent av seg selv :p Også har MW2 hengt seg opp å stoppe å fungere.

Jeg trenger da hjelp av dere smarte folk for å hjelpe meg med å fjerne dette her!

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg trenger engang siden nå boota den ordentlig etter at jeg brukte Malware appen! Fant 10 trojanerting :p

Malwarebytes' Anti-Malware 1.45
www.malwarebytes.org

Databaseversjon: 3954

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

04.04.2010 23:48:58
mbam-log-2010-04-04 (23-48-58).txt

Skanntype: Hurtigsøk
Objekter skannet: 112091
Tid tilbakelagt: 4 minutt(er), 45 sekund(er)

Minneprosesser infisert: 0
Minnemoduler infisert: 0
Registernøkler infisert: 3
Registerverdier infisert: 1
Registerfiler infisert: 1
Mapper infisert: 0
Filer infisert 5

Minneprosesser infisert:
(Ingen skadelige objekter funnet)

Minnemoduler infisert:

Registernøkler infisert:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NordBull (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XML (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\poprock (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerverdier infisert:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\google updater (Backdoor.IRCBot) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerfiler infisert:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Mapper infisert:

Filer infisert
C:\Users\Sondre\AppData\Local\Temp\data\venmix.exe (Trojan.Wreckit) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\Sondre\Local Settings\Temporary Internet Files\udRemove.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{7B02EF0B-A410-4938-8480-9BA26420A627}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{BB65B0FB-5712-401b-B616-E69AC55E2757}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\Sondre\AppData\Local\Temp\lssas.exe (Backdoor.IRCBot) -> Quarantined and deleted successfully.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...