fgsr Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg har en Yamaha BWS 93. den drar ikke i det heletatt og kommer ikke opp bakker jeg har sett at clutchen er nesten utslitt og det må vel være en grund. men den går ikke fortere en 30km/t og jeg lurer på om det er en annen grund til det? lurer litt på om det kan være variatoren. men den ser fin ut. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har du trimma den, eller er den orginal? Hvis den er helt orginal gjør det ikke så mye mer enn 30 km/t i oppoverbakke. Lenke til kommentar
fgsr Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 den er helt orginal... men den går ikke fortere en 30 på sletter. og i oppoverbakke stopper den nesten. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mulig at det kan være slitt stempel/ stempelringer. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 rense forgasser kanskje? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Clutchen har veldig mye og si.. Bytt Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Clutchen kan gå 70 000km om det er det om og gjøre. Tror heller det kan være stempelfjærer/stempel eller variatorvekter evt. slakk reim. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, men hvis den som han sier er veldig slitt så tror jeg det kan ha litt å si.. Har selv hatt slitt clutch, og da "slurer" den på en måte.. Tar ikke tak og drar ikke, hverken på flata eller bakker:) Lenke til kommentar
fgsr Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 takk får alle svar. nå har jeg byttet clutch og det hjalp en del, men jeg er ikke helt fornøyd... toppfarta ble ikke no høyere. men nå går den bedere i bakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå