Gsx1000r Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hei. Sitter på ett evga x58 sli hovedkort og en i7 965 som jeg har fått forholdsvis stabil på 4Ghz. Prøver meg nå på rundt 4,2Ghz, men ender med blåskjerm samme pokker'n hva jeg gjør. Håper det er noen der ute som har samme hardware og fått enn stabil oc som vil dele hvilke innstillinger dere har gjort i bios. Gjerne rundt 4,2-4,5 Ghz. Håper på noen positive tilbakemeldinger. GSX1000R Endret 5. april 2010 av Gsx1000r Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan prøve å hjelpe men da trenger jeg å vite hva du kjører med i bios, Vcore, vtt etc. Ta det på PM. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Håper det går bra jeg la ut noen bilder av bios her. Kan vi heller ta hva jeg bør gjøre om osv over pm. Har ikke testet med prime95 på de innstillingene jeg har nå, men kjørt 3dmark05, 06 og vantage uten blåskjerm. Men skulle så gjerne greid å få den opp mot 4,5Ghz om det er overhodet mulig. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Slå av XMP profilen og klokk kun CPU, du har alt for mye vcore for den klokken. Det er garantert ikke cpu klokken som stopper deg men minne, husk at du alltid må klokke en ting av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå