Gå til innhold

Rikingen - ny serie på VGTV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om hun jenta hadde vært sammen med Rikingen hvis han ikke hadde hatt x antall millioner på konto. Hadde vært morsomt å se hva som skjedde hvis han plutselig mista alle pengene sine og satt der igjen som en fattiglus. Da hadde nok dama forsvunnet også skal du se.

Lenke til kommentar

Hæ? Handler serien om folk som virkelig finnes? Trodde det bare var noe idiotisk laga etter et elendig manus jeg. Det ER det ikke sant?

Nei, jeg møtte han for noen år siden og han er akkurat like dust i virkeligheten! wallbash.gif

Lenke til kommentar

Hæ? Handler serien om folk som virkelig finnes? Trodde det bare var noe idiotisk laga etter et elendig manus jeg. Det ER det ikke sant?

Nei, jeg møtte han for noen år siden og han er akkurat like dust i virkeligheten! wallbash.gif

hahahahahahah :wallbash:

Trodde seriøst det var en dårlig parodi på et eller annet, og ikke ekte mennesker :eek:

Helt lykkelig virker han ikke heller....

Er du sikker på at det er en ""dokumentar""??

De folka er jo helt :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har visst en forkjærlighet for glamourjenter.

Lurer på hvor mange forskjellige damer han har hatt siden serien ble spilt inn...

Og hva skjedde med lille Channel eller Luis Vuitton?

Den var gammel ja... Uansett vet jeg i hvert fall at han har hatt noen før!

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Kul serie. Sånn er det å være nyrik. Han har nok jobba hardt for å komme dit, selv om det ikke ser sånn ut. Misunner at han tørr å være seg selv 100% og samtidig drite i hva andre tenker. MEN FOR EN IDIOT!! Skal ikke si for mye, jeg hadde ikke akkurat snobba riktig selv. Jeg ville nok flesha rundt med en Bugatti Veyron til 20 mill istede for en gammel ferrari til 200 mill. Og kjøpt Vebjørn Sand bare for å øke min status. Jeg hadde heller hatt nytt gull på bunaden framfor en gammel sølje fra mormor.

Jeg ville nok ikke klart å kontrollere meg, men nå er jeg 19. Hadde sikkert tenkt mer rikig om jeg var eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...