Muffinss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hørte at "rikingen" fikk seg et drinkglass slått i trynet da han fyrte seg mot en lokal kar i tromsø i går, kan det bekreftes av noen at det var han? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10006888 Det skal ikke være lett å være rik kjendis. Han fortjente det sikkert Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det skal være sikkert og visst! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 ms fors viste seg fra en noe vrang side i dagens episode Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Usettvanlig glad for at denne serien er over nå Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Lurer på om hun jenta hadde vært sammen med Rikingen hvis han ikke hadde hatt x antall millioner på konto. Hadde vært morsomt å se hva som skjedde hvis han plutselig mista alle pengene sine og satt der igjen som en fattiglus. Da hadde nok dama forsvunnet også skal du se. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://idabianca.blogg.no/1273575796_bilder_fra_lrdagen.html Sjekk bloggen, rikingen er ikke snau Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Blir alltid like overasket over hvor lite intelligent Camilla er. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hæ? Handler serien om folk som virkelig finnes? Trodde det bare var noe idiotisk laga etter et elendig manus jeg. Det ER det ikke sant? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det bare meg eller sier rikingen veldig mange ganger "usedvanlig" ? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hæ? Handler serien om folk som virkelig finnes? Trodde det bare var noe idiotisk laga etter et elendig manus jeg. Det ER det ikke sant? Nei, jeg møtte han for noen år siden og han er akkurat like dust i virkeligheten! Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hæ? Handler serien om folk som virkelig finnes? Trodde det bare var noe idiotisk laga etter et elendig manus jeg. Det ER det ikke sant? Nei, jeg møtte han for noen år siden og han er akkurat like dust i virkeligheten! hahahahahahah Trodde seriøst det var en dårlig parodi på et eller annet, og ikke ekte mennesker Helt lykkelig virker han ikke heller.... Er du sikker på at det er en ""dokumentar""?? De folka er jo helt :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ikke vær for hard mot onkelen til masb da? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Valen parodierer Rikingen Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har visst en forkjærlighet for glamourjenter. Endret 5. juni 2010 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Valen parodierer Rikingen Ha ha, gleder meg til det kommer på tv Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har visst en forkjærlighet for glamourjenter. Lurer på hvor mange forskjellige damer han har hatt siden serien ble spilt inn... Og hva skjedde med lille Channel eller Luis Vuitton? Den var gammel ja... Uansett vet jeg i hvert fall at han har hatt noen før! Endret 5. juni 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kul serie. Sånn er det å være nyrik. Han har nok jobba hardt for å komme dit, selv om det ikke ser sånn ut. Misunner at han tørr å være seg selv 100% og samtidig drite i hva andre tenker. MEN FOR EN IDIOT!! Skal ikke si for mye, jeg hadde ikke akkurat snobba riktig selv. Jeg ville nok flesha rundt med en Bugatti Veyron til 20 mill istede for en gammel ferrari til 200 mill. Og kjøpt Vebjørn Sand bare for å øke min status. Jeg hadde heller hatt nytt gull på bunaden framfor en gammel sølje fra mormor. Jeg ville nok ikke klart å kontrollere meg, men nå er jeg 19. Hadde sikkert tenkt mer rikig om jeg var eldre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hadde eg vært stinn i gryn så hadde eg heller betalt familien Sand for å holde seg borte heller enn å ha noe med de å gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå