Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, de prater bare om å at de ønsker seg barn. Og så vidt jeg vet har de ikke saffet seg det enda. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Han sier jo: "Jeg har en datter, og nå skal hun skal få en lillesøster!". Det er et synonym for at du gjort dama gravid... Eventuelt noen andre Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg så i alle fall ikke noe om at hun var gravid når jeg var innom bloggen hennes for noen uker siden, og jeg tolker det som det snakket om å få barn, ikke at de ventet barn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er en ting han sier fordi de skal begynne å lage ungen nå. Du kan ikke ta bare den setningen og se bort fra de andre tingene de sier som indikerer at de planlegger barn, ikke at hun allerede er gravid. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er en ting han sier fordi de skal begynne å lage ungen nå. Du kan ikke ta bare den setningen og se bort fra de andre tingene de sier som indikerer at de planlegger barn, ikke at hun allerede er gravid. Nå vet ikke jeg hvordan det er med deg, men det tar vel ikke akkurat så veldig lang tid å lage en unge? Noen opplever vel heller at det går litt for raskt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Vel, du har ikke peiling Er ikke alle barn i verden som lages på en "one night stand" vet du. hehe Og for rikingen og fruen har det visst tatt litt tid. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg så i alle fall ikke noe om at hun var gravid når jeg var innom bloggen hennes for noen uker siden, og jeg tolker det som det snakket om å få barn, ikke at de ventet barn. Hva er den? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt vitsen med bevæpnede vakter for å sitte på en strand i Bangkok. Hadde det vært på en avsidesliggende strand i Rio hadde jeg forstått det, men ikke i Bangkok som er et nok så populært turistmål. De ser da ut til å være et par ganske alminnelige turister. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg så i alle fall ikke noe om at hun var gravid når jeg var innom bloggen hennes for noen uker siden, og jeg tolker det som det snakket om å få barn, ikke at de ventet barn. Hva er den? Antar du mener hvor er den? Bloggen er fjernet, grunnen er vel at det har haglet inn negative kommentarer etter Rikingen startet på VGTV. Mitt tips i alle fall. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Vel, du har ikke peiling Er ikke alle barn i verden som lages på en "one night stand" vet du. hehe Og for rikingen og fruen har det visst tatt litt tid. Hvis en dame og mann er sammen og har lyst på barn burde det virkelig ikke være et såpass stort prosjekt Endret 18. mai 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hørte at "rikingen" fikk seg et drinkglass slått i trynet da han fyrte seg mot en lokal kar i tromsø i går, kan det bekreftes av noen at det var han? Lenke til kommentar
masb Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg sier bare én ting. han er onkelen min Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg sier bare én ting. han er onkelen min Pinlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Vel, du har ikke peiling Er ikke alle barn i verden som lages på en "one night stand" vet du. hehe Og for rikingen og fruen har det visst tatt litt tid. Hvis en dame og mann er sammen og har lyst på barn burde det virkelig ikke være et såpass stort prosjekt Vel, du om det. Snakkes om 10 år når du er så gammel at det er aktuelt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 å hjelp for en gjeng... "rikingen" ja, fyren driver med liftutleie! man ser tvert at fyren har mye penger (i alle fall over gjennomsnittet) og lite vett. huset i seg selv var jævla fett men han har jo bare pressa inn det dyreste han fant av møbler. politieskorte og sikkerhetsvakter? fyren har jo bare småpenger sånn i det store bildet når det kommer til å være rik. og dama, kan ikke si at hun er det vakreste som finns, hu er jo faen meg så overbitt at hu kan bite seg sjøl i drøvelen jeg mista alt håp i mennekseheten jeg nå 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt vitsen med bevæpnede vakter for å sitte på en strand i Bangkok. Hadde det vært på en avsidesliggende strand i Rio hadde jeg forstått det, men ikke i Bangkok som er et nok så populært turistmål. De ser da ut til å være et par ganske alminnelige turister. Må jo vise at han er "larger than life" og at han er så viktig at han trenger politieskorte. Altså, hvor hadde vi vært uten Oslo Liftutleie? Forøvrig utrolig kleine navn, håper absolutt de får en jente, for å kalle gutten sin Louis Vuitton er bare slemt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Tror dere at dette paret vil føle seg dumme etter denne TV-serien. Om han fyren ble plassert foran en TV-skjerm og fikk se sin egen fremtreden, ville han følt seg flau eller ville han bare flire tilbake og kalt frem champagne for å feire nok en "triumf"? Denne serien må vel også være litt karrieredrepende. Folk har vel ikke så spesielt lyst til å fø på denne eplekjekke spretten av en "riking", når han viser seg som en nok så klysete affære i denne serien. Da kan det tenkes at folk heller velger å leie lift fra andre bedrifter i stedet. Endret 19. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hørte at "rikingen" fikk seg et drinkglass slått i trynet da han fyrte seg mot en lokal kar i tromsø i går, kan det bekreftes av noen at det var han? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10006888 2 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tror dere at dette paret vil føle seg dumme etter denne TV-serien. Om han fyren ble plassert foran en TV-skjerm og fikk se sin egen fremtreden, ville han følt seg flau eller ville han bare flire tilbake og kalt frem champagne for å feire nok en "triumf"? Denne serien må vel også være litt karrieredrepende. Folk har vel ikke så spesielt lyst til å fø på denne eplekjekke spretten av en "riking", når han viser seg som en nok så klysete affære i denne serien. Da kan det tenkes at folk heller velger å leie lift fra andre bedrifter i stedet. Han har penger, og trenger derfor ikke bry seg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hørte at "rikingen" fikk seg et drinkglass slått i trynet da han fyrte seg mot en lokal kar i tromsø i går, kan det bekreftes av noen at det var han? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10006888 Det skal ikke være lett å være rik kjendis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå