Nostalgisk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er litt patetisk. Han har god råd, men er ikke ordentlig rik. Programmet handler bare om en fyr som er stormannsgal. Likevel er det litt artig å se programmet, for de sier så mye rart. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er bare morsomt at kisen oppfører seg som en nyrik russer. Det som derimot er kvalmt, er alt musepratet med Aune Sand. Det er bare noe med trioen Sand, Auli og den smålesbende "rikingen" som bare er veldig nasty. Stakkars hu lille glamourjenta, haha. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ble nesten litt sjokka over hvor koffert Sand var. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sand og Auli må være i en konstant kokainrus tror eg. Idioter av rang! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nå er det ny episode ute!!!!! Camilla Fors er gravid!! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 hahahaha, my thought exactly. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hey! Slutt å spoil da jj!!!! MOahahahahahahaha! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hey! Slutt å spoil da jj!!!! MOahahahahahahaha! SORRY!! Trodde alle ivrige tilhengere så episoden asap! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Lurer på hvor hans 11 år gamle datter (Dina) er... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 jj: Sparer det til kvelden vet du. Kakao og Rikingen!! Lenke til kommentar
rocketmaster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Folka i denne serien virker rimelig patetiske. Greit nok at VG presenterer serien med at disse ikke bryr seg om janteloven etc... At han har startet en bedrift og gjort det bra økonomisk er nå en ting. At dem tenker "annerledes" er vel heller ikke så galt - nesten moderne blitt... hehe. Det som overrasker meg er at han virkelig ønsker å bli fremstilt slik på TV ?!? Det er noe som heter at "all reklame er god reklame" , men i dette tilfellet heller jeg mot å tvile litt. Det første som slår meg er at dersom jeg skulle finne på å leie en lift hos Oslo liftutleie er det nå tydelig dokumentert at den er overpriset. For det andre er jeg noe usikker på om jeg er veldig interessert i å sponse en kar som kjøper sexuelle tjenester av unge jenter på den lovlige måten - den måten som kun er forebeholdt gruppen med for mye penger på konto og for liten evne til å disponere privilegiene på en respektfull måte :-) For all del - det er lov å bruke penger om man har penger - men det må vel være lov å bruke et minimum av hjernecellene også?? Ellers så overrasker det meg også veldig at han faktisk "drasser" rundt på ei ungjente!! Slik rikingen fremstilles har jeg mest inntrykk av at han tilhører gruppen "homofile som ikke har kommet ut av skapet enda"... (NB! Uttalelsen har ingen sammenheng med min holdning til homofile. Uttalelsen har sammenheng med at jeg antar at denne rikingen opptrer slik det nesten forventes at enkelte homofile opptrer :- ) 6 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, føler jeg er enig i det. Kredpoeng for det der Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er på en måte underholdende, men fy faen og stygg hu kjerringa er. Æsj. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, dritt løye og se på synd det var så liten episode i dag da. Hvordan den tullingen der har klart og tjene penger er jo utroligt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, føler jeg er enig i det. Kredpoeng for det der Mens vi er inne på det. Hva har de poenggreiene å si? Hva skjer om dy trøkker +? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Man kan med nok poeng rykke opp til "elitemedlem" av diskusjon.no og på den måten få tilgang til mange kategorier som er sperret for det vanlige medlemmet. 2 Lenke til kommentar
rocketmaster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, føler jeg er enig i det. Kredpoeng for det der Takk 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 De sier da ingenting om at hun er gravid i denne episoden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå