TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 http://www.vgtv.no/?id=29356 Hva synes folket? :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hjernedød dritt, som er helt forkastelig å se på. jeg blir flau over menneskeheten når jeg ser slikt som dette. Endret 4. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hjernedødt dritt, somer helt forkastelig å se på. jeg blir flau over menneskeheten når jeg ser slikt som dette. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke luften gått ut av reality-boblen snart? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Seriøst noe av det dummeste jeg har sett. Hva er poenget liksom? VG kunne like gjerne sendt et kamerateam til en hvilken som helst random dude og fått like gode om ikke mer underholdning. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg er litt fascinert over at han der karen har klart å gjøre seg til millionær.. Gir liksom litt håp til de fleste det. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Underholdene nok. 3-4 minutter per episode holder dog i massevis. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har ikke luften gått ut av reality-boblen snart? håper virkelig det. er lei av å det samme drittet om og om igjen jeg også. Men, Rikingen var fantastisk dårlig, ser verken humoren eller poenget med serien. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gud for en latter han der hadde da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 God underholdning var det, men det lille som ble vist holdt i massevis. Aune Sand som var "gjest" i episode 2 er den største tullingen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Pinlig og tragiskt. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 For noe idiotiske greier dette var da. Hvem faen bryr seg om en jævla random liftutleier som bor i fredrikstad! Og han er jo faen ikke skikkelig rik engang, de delte jo faen ut tilsvarende hele hans formue til 2 randoms i vikinglotto. Skal man begynne å filme alle attention whores med gold-diggers? Makan til å pisse bort penger da VG. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Han kan godt ha så mange serier han vil for min del, tåler bare ikke trynet hans. Det skriker midtlivskrise lange veier Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jentungen hans er nesten verre. Selve klasseksempelet på en golddigger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, teit serie! Da likte jeg SMS roulette bedre! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jentungen hans er nesten verre. Selve klasseksempelet på en golddigger. Hvem ville ikke bodd her da lizzm? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jentungen hans er nesten verre. Selve klasseksempelet på en golddigger. Hvem ville ikke bodd her da lizzm? På de premissene? Folk med selvrespekt for det første... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå