Adriian Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Heisann sveisann, jeg vurdere å kjøpe meg en scooter som funker. Noe jeg kan kjøre med altså Da spør jeg dere, hvilken scooter burde jeg kjøpe av disse 3 ? Piaggio NRG 50 POWER. Kymco agility 50cc 2007 Sym Jet X Hva anbefaler dere ? noen ulemper med noen av disse scooterene ? Takk for svar - Adrian Endret 4. april 2010 av Adriian Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Piaggio er vel det eneste som er annerkjent av disse merkene. En kompis av meg er blakk nå og jeg spurte han for kødd om han hadde solgt scootern sin for 5000kr i dag, og han sa ja hehe. (Er en speedfight Prost som det er gjort alt med. Du har mye penger til reservedeler hvis du går for den ) Lenke til kommentar
Adriian Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (Er en speedfight Prost som det er gjort alt med. Du har mye penger til reservedeler hvis du går for den ) Jeg bor i Ålesund så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå