Empty Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hallois godtfolk! Jeg hadde tenkt meg en tur til Italia, nærmere bestemt Pisa, i pinsa, 22-25 mai. Siden jeg ikke kommer til å være der så lenge så vil jeg få mest mulig ut av dagene mine og lurer derfor på om pinsa er noe form for hellig i Italia? F.eks. om butikkene er stengt iløpet av den perioden. Har prøvd å google litt, men finner svært lite så hvis noen har litt info så hadde det vært fint! Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 De liker jo Jesus i Italia. Paven & Co. Så det ville ikke forundre meg. Om det er stengte butikker eller andre åpningstider vet jeg ikke. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ingenting er merket på kalenderen 2. Pinsedag / Whit Monday er ikke oppførst som Italiensk helligdag i Wikipedia 1. Pinsedag / Whit Sunday / Pentecost er heller ikke oppført som helligdag i Wikipedia, eller andre steder jeg finner informasjon om "helligdager Italia" Lenke til kommentar
Empty Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Ingenting er merket på kalenderen 2. Pinsedag / Whit Monday er ikke oppførst som Italiensk helligdag i Wikipedia 1. Pinsedag / Whit Sunday / Pentecost er heller ikke oppført som helligdag i Wikipedia, eller andre steder jeg finner informasjon om "helligdager Italia" Ahh, genialt! Takker så meget for informasjonen, da blir det Italia i pinsa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå