DanOve Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Sitte å planlegger litt i forhold til oppussing av mitt hus. det er fra 79 og er gennerelt dårlig isolert. men det skal jeg nå fikse på i løpet av sommeren. Det jeg ønsker er energibesparede ting som jeg kan "ettermontere" i mitt hus. Kan vannboren varme ettermonteres uten problem? har en kjeller som jeg har en leieboer i, men det er en mulighet å komme til under gulvet en gang de ikke bor der lengre. har ikke sett noen løsninger på dette før. jeg skal pusse opp kjeller alike vel. hvordan er det da å røske av taket å legge rør der? vil de varme opp både kjeller og 1.etg? Noen som har noe forslag eller har gjort noe slikt før? Dan Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du må nok legge rør og isolere kjellergulv.det samme må du gjøre med gulvet i 1 etasje.Det er viktig også og hvite antall meter som legges i hvert røm..Dette bør du få beregnet ut av en kyndig person innen VVS faget. Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Du må nok legge rør og isolere kjellergulv.det samme må du gjøre med gulvet i 1 etasje.Det er viktig også og hvite antall meter som legges i hvert røm..Dette bør du få beregnet ut av en kyndig person innen VVS faget. kan dette gjøres fra kjelleren? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 det du kan gjøre, er at du får folk til å legge klart rørene i golvet og til rommet er du vil ha skapet med samlestokken, pumpene, vetilene osv. så kan du få det montert i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå