Gå til innhold

Panserbataljonen - August 2010

Awkins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra demotiverende 3km i dag, faen meg rett over 15 min! Hadde ikke spist noe annet enn en halv nøtteblanding og en cola men fremdeles da...

Under 15 er akseptabelt. Men under 13:45 er gull. Klarer du det, så kan du være fornøyd.

Til Reminder: Er du i en grei form og har en grei kondis, så holder det egenltig. Men jo mer man trener før man ryker inn, jo lettere og bedre blir det for deg. Tren godt og effektivt, men ikke bekymre deg for mye ved å tenke på at du ikke klarer diverse ting. Vi hadde både trente og utrene jenter på troppen, Mange var i bedre form enn halvparten av gutta,. Og det er helt vanlige jenter som driver med idrett på fritiden. Fotball, håndball osv.

Lenke til kommentar

Tenker jeg kommer til å bruke førstegangstjenesten litt til det å finne ut om en militær karriere er noe for meg. Har vært inne på tanken om å gå den veien, men først bør jeg jo finne ut om jeg trives med panservogner og uniformer...:p

Lenke til kommentar

Tenker jeg kommer til å bruke førstegangstjenesten litt til det å finne ut om en militær karriere er noe for meg. Har vært inne på tanken om å gå den veien, men først bør jeg jo finne ut om jeg trives med panservogner og uniformer...:p

Henger meg på denne, førstegangstjeneste kan være veien inn i en militær karriere for meg. Har vurdert både BS, KS og TMBN, men det kan hende det sivile fungerer bedre for meg :)

Lenke til kommentar

Dere teller ned til innrykk, vi som er her teller ned til dimmedagen... Jaja, er vel sånn hvert eneste år. Gleder meg til å dimme, men kommer garantert til å savne forsvaret og panser etterpå.

Gled dere til innrykk gutta, stå på når dere kommer og ikke lek sytepave så går det meste den rette veien:) Panser et godt sted å være, uansett eskadron. (Men stormesk 3 ligger selvfølgelig litt over resten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...