Mattovic Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 60 minutter på sekundet Syns ikke det er så dårlig jeg.. Rekken min var 45 når jeg trente ganske mye mot maraton for 2 år siden. trokke jeg ligger noe særlig bedre ann en deg. Men vi er on for tomorrow? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, hva er planen? Jeg slutter halv 3 tror jeg. Fant en god skogsløype for sekk forresten, må bare vente litt til på at det skal bli tørt! Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Slutter halv tre sjæl. 3000meter eller mil? Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ta det på PM. Interessant for oss intops-interesserte: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3604199.ece –Slik utviklingen går, er det realistisk å tro at vernepliktsbaserte soldater igjen kan utgjøre en hoveddel av en styrke her? –Det tror jeg definitivt ikke, sier Diesen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Lover ikke godt for oss som er interessert i Intops. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tja, det er bare å verve seg det Snøen begynner å bli borte i de mest solfylte områdene nå, men det er fortsatt mye snø lenger inn i skogene. Litt kjipt egentlig, må ta de lengste turene lags veier og slikt... Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bra demotiverende 3km i dag, faen meg rett over 15 min! Hadde ikke spist noe annet enn en halv nøtteblanding og en cola men fremdeles da... Under 15 er akseptabelt. Men under 13:45 er gull. Klarer du det, så kan du være fornøyd. Til Reminder: Er du i en grei form og har en grei kondis, så holder det egenltig. Men jo mer man trener før man ryker inn, jo lettere og bedre blir det for deg. Tren godt og effektivt, men ikke bekymre deg for mye ved å tenke på at du ikke klarer diverse ting. Vi hadde både trente og utrene jenter på troppen, Mange var i bedre form enn halvparten av gutta,. Og det er helt vanlige jenter som driver med idrett på fritiden. Fotball, håndball osv. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kan dere si litt om hvorfor dere ønsker intops rett etter førstegangstjenesten? Hvorfor ikke dra på opptak til TMBN eller andre avdelinger etter endt tjeneste? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Slikt krever vel ytterligere utdanning, i tillegg til at man da binder seg til Forsvaret for en gitt periode som strekker seg over noen år, dersom jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vanlige grenaderkontraker er vel på 3 år. Finnes vel kanskje også noen kortere kontrakter. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tror ikke det skal kreve noe mer utdanning enn vanlig førstegangstjeneste, men du binder deg jo en liten stund... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vurderer TMBN om jeg ikke får dratt ut med Panserbn, men det er jo som sagt 3 år. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vurderer TMBN om jeg ikke får dratt ut med Panserbn, men det er jo som sagt 3 år. Kontrakten er en vanlig arbeidsavtale, du kan si den opp hvis du vil. .. men å gi uttrykk for at du ikke har tenkt å fullføre kontrakten under opptaket, er nok ikke den smarteste tingen å gjøre. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis jeg trives i grønt så kommer jeg nok ikke til å ville slutte uansett tenker jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Grenaderkontrakt har 3 måneders oppsigelsestid, ja. Med prøvetid først, men usikker på hvor lang og hva oppsigelsestiden er da. Det er i alle fall ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tenker jeg kommer til å bruke førstegangstjenesten litt til det å finne ut om en militær karriere er noe for meg. Har vært inne på tanken om å gå den veien, men først bør jeg jo finne ut om jeg trives med panservogner og uniformer... Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Grenaderkontrakt har 3 måneders oppsigelsestid, ja. Med prøvetid først, men usikker på hvor lang og hva oppsigelsestiden er da. Det er i alle fall ikke noe å tenke på. Prøvetiden er på 6 måneder, og jeg tror oppsigelsestiden er 2 uker. Endret 14. april 2010 av Scarymovies Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tenker jeg kommer til å bruke førstegangstjenesten litt til det å finne ut om en militær karriere er noe for meg. Har vært inne på tanken om å gå den veien, men først bør jeg jo finne ut om jeg trives med panservogner og uniformer... Henger meg på denne, førstegangstjeneste kan være veien inn i en militær karriere for meg. Har vurdert både BS, KS og TMBN, men det kan hende det sivile fungerer bedre for meg Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 116/117 dager folkens... Sitter døgnet rundt nå og leser til heildagsprøver for å sikre karakterene. Kjenner det blir godt å bli ferdig, og begynne med noe nytt Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dere teller ned til innrykk, vi som er her teller ned til dimmedagen... Jaja, er vel sånn hvert eneste år. Gleder meg til å dimme, men kommer garantert til å savne forsvaret og panser etterpå. Gled dere til innrykk gutta, stå på når dere kommer og ikke lek sytepave så går det meste den rette veien:) Panser et godt sted å være, uansett eskadron. (Men stormesk 3 ligger selvfølgelig litt over resten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå