-MK- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Da blir det førstemann til mølla da... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hater dagen før lange reiser, klarer ikke få ro i kroppen. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg driver for tiden og pakker, men funderer litt på hvor mye klær som er nødvendig... Foreløpig har jeg kun tatt med én bukse og et par t-skjorter. Trenger vi å ha med jakker osv? Eller blir det utdelt fritidsjakker der oppe også? Det hadde spart mye tid om forsvaret hadde opplyst litt om hva vi faktisk får utdelt, og hva som er nødvendig å ta med. Selv om det står at "alt dere trenger blir utlevert" så har jeg mine tvil. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg tar med en buske en treningsbukse, 2 t-skjorter og en skjorte til puben. Tar med en veldig tynn jakke som jeg har på i morra, kjekk å ha til puben feks. Har med et par vanlig sko, har lyst til å ta cons men blir nok noe annet. Det er vel egentlig det utenom boxere da. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vet du om det er god plass til sivile gjenstander i skapet vårt? Har jeg f.eks plass til både innesko og utesko til trening i tillegg til vanlige sko og slipperser? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg aner ikke men de sier igjen og igjen at vi har begrenset plass til sivile ting. Men jeg mistenker at begrenset plass varierer fra sted til sted. Jeg tar bare med ett par sivile sko og ett par joggesko. Virker ikke som vi får med oss leatherman på flyet forresten. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Du har ikke sivile klær i skapet, men du har de i bagen du har med, som igjen ligger under senga. Er heller ikke noe problem med leatherman på flyet. Er minimalt med sikkerhetskontroll der. Endret 11. august 2010 av saftsus Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ble stormesk 4 på meg og! Hvilken tropp er du i? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tropp 2, rom 116 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 btw lykke til med å få takke noen tommehylser ifra leoparden veldig mangen så vil ha når jeg vare inn.Sorry for skriveleifen har dystleksi. Lukke tl med å få tak i tomhylser ja. For vi tok dei siste som var i fjor, og når leopard 2 bruker Cellulosehylser så blir det ikkje mykje igjen når det smell Fin tid det året i panser :!: Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vet av mange leo1 tomhylser inne på leiren, sier ikke hvor de er dog Er synlig fra vei så lenge det ikke er presening over Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Å? Du verden. Hugsar berre at vi kasta alle leopard 1 tomhylsene frå esk 2 konteinerane, også var det igrunn berre å forsyne seg. Det blir nokre mandige ølkrus av ei tomhylse og ein c-nøkkel Synleg frå vegen altså? Nært eldhus? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei, nesten i andre enden av leiren. Ikke langt fra kaserne troms Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du verden. Det var nytt for meg. Ingen stridsvogngubbs her då? Veit at esk 2 er litt "frowned upon" frå storm si side, men ein får den respekten ein fortjener når bakken ristar og 120 milimeteren begynner å synge! Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Esk 4, tropp 3, rom 210 Lenke til kommentar
Stekasus Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hvordan har beretløpet vært for dere som har hatt det? Endret 17. september 2010 av Stekasus Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vekking, endel fysiske ting en stund før vi måtte opp på Stor-Ala å hente den. God stemning. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Satt på kaserna med ødelagt tå da beretløpet skjedde :/ Feltlue på perm = Kjipt Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Satt på kaserna med ødelagt tå da beretløpet skjedde :/ Feltlue på perm = Kjipt Ouch, den svir! Den vanlige feltluen er ikke akkurat pen nei. Men hvordan blir det for deg da, må du ta beretløp på egen hånd senere eller? Hadde vært stusselig å ha feltlue hele førstegangstjenesten! Endret 15. oktober 2010 av Sapere_aude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå