Killswitch Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Mange fra sanitetstroppen som også får tilbud om å reise ut. Alle i panser får jo en stilling som er relevant for utenlandstjeneste. Men det kommer jo ann på hva du foretrekker, soldat i fremste linje på patrulje eller sambandsmann som både er inne og ute. Mulighetene er mange, selv om du ikke havner der du vil. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen flere som sliter med å komme inn på utvalgt.no i kveld? Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Opplever samme problem. Endret 10. august 2010 av Mattovic Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hadde samme problem men funket med F5 nå nettopp. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 34 timer og 26 minutter til innrykk Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som har tatt håret enda? Hvor mange mm? Har ingen erfaring med så kort hår Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg tror ikke det er nødvendig å være helt snauklipt? Er ikke kravet at håret "ikke skal dekke ørene"? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skal følge hodeformen å ikke ligge over ørene eller for langt ned i nakken, skal funke med utstyret.(gassmasker, feks) Men tar det fordi det er enklere sånn å så slipper jeg å få det så kort som det nok blir hvis jeg blir klipt på innrykk.(3 mm tror jeg) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I praksis må du klippe deg ved innrykk. Peer pressure, kalles det vel på nynorsk. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Neida, vi måtte nesten mase for å få klipt oss evt. klippe oss selv. Går sikkert bra med 1-2cm med hår sålenge det ikke dekker ørene eller du har syk hockey. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Neida, vi måtte nesten mase for å få klipt oss evt. klippe oss selv. Går sikkert bra med 1-2cm med hår sålenge det ikke dekker ørene eller du har syk hockey. I rekrutten også? Ingen som sa et ord til meg om klipping etter rekrutten, men første ukene var de jævelstrenge på det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 De sier på utvalgt at de skal ordne oss en fin militærklipp så tror ikke det skal være noe problem:) Klipper meg der. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I rekrutten også? Ingen som sa et ord til meg om klipping etter rekrutten, men første ukene var de jævelstrenge på det. Var ikke så nøye med håret så lenge det var etter regelverket nei, men den gangen var det jo vinterinnrykk, vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
reminder Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 13 timer! Æææææææh, jeg gleder meg sinnsykt til flyet mitt går kl. 06.50 i morgen tidlig! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må vente en dag til jeg :] Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Opp om rundt 5 timer for å ta bussen(e) til Gardermoen. Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Panserbataljonen ja god avdeling det :)Hadde min verneplikt der i 02 til 03 i esk 5 eller eks6 så blir kalt i dag.Der så skal inn har mye morsom å gleder der til, barettetløpet, 3mila osv mye kjekk øvesel, ski marsh, gassbua tihih, og hinderløpa ved elva.btw lykke til med å få takke noen tommehylser ifra leoparden veldig mangen så vil ha når jeg vare inn.Sorry for skriveleifen har dystleksi. Endret 10. august 2010 av smy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå