Gå til innhold

Panserbataljonen - August 2010

Awkins

Anbefalte innlegg

Mange fra sanitetstroppen som også får tilbud om å reise ut. Alle i panser får jo en stilling som er relevant for utenlandstjeneste. Men det kommer jo ann på hva du foretrekker, soldat i fremste linje på patrulje eller sambandsmann som både er inne og ute. Mulighetene er mange, selv om du ikke havner der du vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Neida, vi måtte nesten mase for å få klipt oss evt. klippe oss selv. Går sikkert bra med 1-2cm med hår sålenge det ikke dekker ørene eller du har syk hockey.

I rekrutten også? Ingen som sa et ord til meg om klipping etter rekrutten, men første ukene var de jævelstrenge på det.

Lenke til kommentar

I rekrutten også? Ingen som sa et ord til meg om klipping etter rekrutten, men første ukene var de jævelstrenge på det.

Var ikke så nøye med håret så lenge det var etter regelverket nei, men den gangen var det jo vinterinnrykk, vet ikke om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Panserbataljonen ja god avdeling det :)Hadde min  verneplikt der i 02 til 03  i esk 5 eller eks6 så  blir kalt i dag.Der så skal inn har mye morsom å gleder der til,  barettetløpet, 3mila osv mye kjekk øvesel, ski marsh, gassbua tihih, og hinderløpa ved elva.btw lykke til med å få takke noen tommehylser ifra leoparden ;) veldig mangen så vil ha når jeg vare inn.Sorry for skriveleifen har dystleksi.

Endret av smy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...