emilaleksander Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei jeg har en 2 år gammel laptop med hdmi utgang på siden. Jeg har også en tv med hdmi utgang Problemet er at jeg ikke får koblet opp lapisen på tvn via hdmi Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 spørsmål 1. hva er en lappis? Lenke til kommentar
emilaleksander Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 spørsmål 1. hva er en lappis? En laptop, bærbar datamaskin... Lenke til kommentar
frohaa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei jeg har en 2 år gammel laptop med hdmi utgang på siden. Jeg har også en tv med hdmi utgang Problemet er at jeg ikke får koblet opp lapisen på tvn via hdmi Hvordan gjør jeg dette? Slet litt med dette jeg også. Fikk det til å funke etter å ha gjort følgende: 1. Innstillinger i windows 7: For skjermen: Kontrollpanel -> Juster skjermoppløsning. Vis: Flere skjermer, Flere skjermer: Dupliser disse skjermene. For lyd: Kontrollpanel -> Lyd -> Administrer lydenheter. Sjekk at du har ikon både for høytalere og digital output. Aktiver digital output (ved å høyreklikke) og deaktiver høytalere. 2. På TV-en, velg riktig hdmi-input. Er en egen knapp på fjernkontrollen for dette (firkant-symbol med pil inni). Lenke til kommentar
emilaleksander Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Hei jeg har en 2 år gammel laptop med hdmi utgang på siden. Jeg har også en tv med hdmi utgang Problemet er at jeg ikke får koblet opp lapisen på tvn via hdmi Hvordan gjør jeg dette? Slet litt med dette jeg også. Fikk det til å funke etter å ha gjort følgende: 1. Innstillinger i windows 7: For skjermen: Kontrollpanel -> Juster skjermoppløsning. Vis: Flere skjermer, Flere skjermer: Dupliser disse skjermene. For lyd: Kontrollpanel -> Lyd -> Administrer lydenheter. Sjekk at du har ikon både for høytalere og digital output. Aktiver digital output (ved å høyreklikke) og deaktiver høytalere. 2. På TV-en, velg riktig hdmi-input. Er en egen knapp på fjernkontrollen for dette (firkant-symbol med pil inni). Takk skal du ha, virka kjempe flott=) Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mange bærbare datamaskiner kan kobles til en ekstern skjerm ved å trykke fn (function)+F6/F7 eller liknende. Du kan også overføre signalet til tven ved å holde inne Windows knappen+P om du har den knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå