Gå til innhold

Trenger hjelp med hår, trenger svar ASAP : )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å ødelegge festen helt nå her, men du har vel ikke tenkt på andre ting? Er nok ikke bare jeg her som syntes det er noe av det styggeste som er, noe de fleste jenter også er enig i. Så om du kun tenker på utseende, noe det virker som om du gjør mtp. at du iver sånn etter å passe inn å ikke bli sett på som noe utstøt. Når det ser ut som man bruker en halv boks med voks, så har man misforstått.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig funnet ut hva som funker for håret mitt. Jeg bruker Renati Rock Hard når jeg har litt kortere hår. Med en gang jeg begynner å få litt lenger hår så er Rock Hard verdiløs, Renati Paste er VIRKELIG å anbefale. Jeg har skapet 50/50 med Rock Hard og Paste, for med en gang jeg får lengre hår er det pasten som fungerer. Hvor langt hår har du, Naddral?

Lenke til kommentar

Men du sier du har krøller og retter dem ut? Forsøk å ikke rette ut håret og fin en sveis du kler med krøllene. Hvis dette ikke er aktuelt må det nok hardere skyts til. Hvis vil ha en voks som kan rettes ut, men som fortsatt holder som lim, så må du nok kjøpe deg en boks Layrite Super Hold. Dette får du tak i Oslo eller på internett.

 

Hvis dette ikke er bra nok, og du vil ha litt mer futt og fart så kan du enten forsøke Dax, Murrays eller Black & White. Dette er hårpomader som sitter, og som du vil slite med å vaske ut. Dog, meningen er at de skal være i håret, så hvis du forsøker å vaske dem ut med forskjellige midler så vil dette slite på hår og hodebunn mer enn hva pomaden selv gjør.

 

Selv mener jeg du bør satse på krøllene. Man kler som oftest det man har best.

 

Edit: Paste er nok rimelig nytteløst for ditt hår. Hvis håret er så stritt som bildet tilsier, du har krøller du har retta ut og du vil ha sveis du viser, så er paste sløsing. Mudvoks er også ikke for deg, for du ville ha en fet look? Du kan jo alltids bruke shinespray, men det får du bestemme selv. Du må ha noe som holder som de produktene jeg har nevnt ovenfor.

Endret av khalif_of_kalif
Lenke til kommentar

Må først og fremst berre sei meg enig i det dei andre jentene har sagt: fettete hår er stygt! Eg likar i hvert fall å kunne dra fingrane gjennom håret til kjærasten min uten å måtte vaske henda etterpå fordi dei er fulle av kliss... Men, men det er selvfølgelig opp til deg.

 

At du rettar ut håret kvar synast eg ikkje høyres bra ut. Det er veldig skadelig for håret, og ser ikkje bra ut (fordi det som oftest ser fake ut). Hvis du synast håret ditt ikkje ser bra ut når det er krøllete kan det vere fordi du har feil frisyre for hårtypen din. Kanskje du bør vurdere ei ny frisyre?

Lenke til kommentar

Jeg må ha noe i håret i det minste. Jeg kan ikke gå på skolen uten det eller noen andre steder. Til og med de som regnes som nerdene bruker voks.

hahaha må le litt av den kommentaren. hvorvidt du bruker voks eller ei har ingenting med om du er nerd eller ei.

 

men on topic, jeg råder deg til å dra til frisøren få deg en klipp som er lett å style og spørre hun hvordan du skal style og hvilke produkter hun bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...