Gjest BOYYyYy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei! Er en 19 år gammel gutt og er som mange andre interessert i fyllesex. Nesten alle av de jeg har hatt one night stands med er bekjenter (ikke bestevenninner for å understreke). Problemet mitt er at jeg av en eller annen grunn alltid glemmer av å avklare på forhånd at det bare vil bli meningsløs sex. I ettertid maser de på meg og det peprer inn sms-er på telefonen. Noen som har en fornuftig løsning for å få slutt på maset, og samtidig såre dem minst mulig? Jeg hater å avvise andre mennesker:s På forhånd takk! Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Først og fremst bør du tenke over hva du gjør, du gir noen av disse jentene forhåpninger om noe mer. Ikke noen andre enn deg selv som kan gjøre noe med det. Hva med å finne deg ett fast forhold? At de i ettertid maser på deg må du bare innfinne deg i. Ikke noe å gjøre med det, evt skaffe deg hemmelig nummer. Lenke til kommentar
Gjest BOYYyYy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Først og fremst bør du tenke over hva du gjør, du gir noen av disse jentene forhåpninger om noe mer. Ikke noen andre enn deg selv som kan gjøre noe med det. Hva med å finne deg ett fast forhold? At de i ettertid maser på deg må du bare innfinne deg i. Ikke noe å gjøre med det, evt skaffe deg hemmelig nummer. Ja skjønner selvfølgelig hva jeg har gjort galt, og har lært noe til neste gang. Såpass selvbevisst er jeg, men jeg trenger svar på hva jeg kan gjøre. Ikke hva jeg allerede har gjort feil. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Bare si det som det er. Du var ute etter litt fyllesex, du fikk det, men ønsker ikke noe mer. End of story? Du trenger selvsagt ikke å bruke nøyaktig de ordene, men du må avvise de uansett. Du gjør det jo egentlig bare verre for deg selv når de er bekjente av deg, så da må du også regne med at det blir litt "mas" i ettertid. Så enten burde du prøve å holde deg unna de som er bekjente av deg/nær din sosiale omkrets, eller så får du bare "pynte" på det hele og si at det hele var en tabbe, noe som ikke burde gjenta seg, evt. at du angrer og blablabla. Si det med en god tone, og at de er flotte jenter som fortjener det aller beste, man at de kanskje ikke passer sammen med akkurat deg. Endret 4. april 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For all del IKKJE sei at dei er flotte jenter som fortjene det beste... Blir som et godt klask i trynet! Bedre å seie som det er uansett kor jævlig det er å avvise dei. Lenke til kommentar
Gjest råtabodl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Husker jeg truet en fager ung pike med å dytte henne ned en trapp om hun ikke hold kjeft en gang. Det funket. (Hører vel forøvrig til historien at hun kom med: "Jeg-tror-jeg-er-gravid-så-vi-må-gifte-oss opplegget. Det med trappen var ment som en alternativ form for abort, ikke drapsforsøk.) Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva med bare å si det rett ut? eller ikke svare..De fleste tar det som et hint Men hva med å prøve å få en fast fuckfriend i en av dem? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva med å finne deg ett fast forhold? At de i ettertid maser på deg må du bare innfinne deg i. Ikke noe å gjøre med det, evt skaffe deg hemmelig nummer. Ser ikke noen grunn til å anbefale et fast forhold, går jo ut ifra at han vil fortsette med ONS. Hvordan skal det hjelpe å skaffe seg hemmelig nummer? Han gir jo sikkert nummeret til jenta, og hvis ikke så vil hun jo lure på hvorfor. Det her er nok så enkelt som at halvparten av disse ikke ville ligget med han om de visste at han bare er ute etter sex. Gjør han det klart for dem, så mister han halvparten. Det vet han nok innerst inne, derfor later han som ingenting. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Gjør det klart for henne hva du er ute etter, så slipper du rasshøl-stempelet etterpå. "Du, du er dritt søt og alt det der, men jeg skal være helt ærlig med deg: Jeg er ikke ute etter noe seriøst, er bare ute etter å ha det gøy". Sa noe i den duren. Testet, og fungerer. Null mas i ettertid, annet enn tilbud om litt hygge Gjør det klart for henne at du er en player som helst liker å ha det gøy, og at du ikke vil gi henne falske forhåpninger. Endret 7. april 2010 av Status™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå