Prodishni Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hei! Jeg har en Audi A4 2008 modellen. I instrument panelen blinker det en service varsel(Service due/service nå). Jeg hadde sett i flere sider hvordan man slår av den ved forskjellige kombinasjoner men det kun i de gamle audi modeller. Så er det noen som har peling hvordan jeg kan få den slått av? Endret 4. april 2010 av Prodishni Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Trenger vell en service da. Er jo tross alt en Audi Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Trenger vell en service da. Er jo tross alt en Audi Du trenger kanskje slik en: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35186 Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei! Jeg har en Audi A4 2008 modellen. I instrument panelen blinker det en service varsel(Service due/service nå). Jeg hadde sett i flere sider hvordan man slår av den ved forskjellige kombinasjoner men det kun i de gamle audi modeller. Så er det noen som har peling hvordan jeg kan få den slått av? Bilen vil ha service med oljebytte. Sett den påverksted, så sletter de lampa Trenger vell en service da. Er jo tross alt en Audi Tosk, alle biler trenger oljebytte. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 No shit?. Ironi over nett er morsomt. Men ja, kjør den på service. Er nok en grunn til at lampa lyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå