UnnKristin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har netopp plugga i den eksterne harddisken min inn i pcen, men det ser ikke ut som om jeg får tilgang til den? Har restartet pcen 2 ganger, og koblet ut strømmen til harddisken flere ganger, men den kommer fortsatt ikke opp? Er den død? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva slags dik er det, kan du høre at den starter? Lenke til kommentar
UnnKristin Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det er en wb 320 gb som funka veldig fint i går! Hører at den starter, men ingenting kommer opp.. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser du den i administrative verktøy/datamaskinbehandling/diskbehandling? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nei.. Er kabelen OK, forsøk å teste den på en annen PC. Er det egen PSU til disken eller tar den 5V fra USB porten? Hadde også tilsvarende feil for en stund siden, den eneste måten jeg så disken på var om jeg startet PC uten disken tilkoblet og så koblet den på etter jeg logget på PC. Det var ikke WD, men IOmega. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå