Flimzes Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 gerrado, bli med oss muslimer! Vi skal skape fred i sinnet ditt! Send PM så kan du joine oss! NEsten like ille som IDF jo, hva tjener han på det? Hvordan skal dere gi han fred? Hjernevasking? Vranglære? Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 gerrado, bli med oss muslimer! Vi skal skape fred i sinnet ditt! Send PM så kan du joine oss! NEsten like ille som IDF jo, hva tjener han på det? Hvordan skal dere gi han fred? Hjernevasking? Vranglære? Allah ønsker ikke å gjøre det noe vanskelig for gerrado, tvert i mot lett! Tjener? Evig liv i paradis så klart! gerrado vil slutte å bekyrme seg å heller leve et godt liv å være snille med andre. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 gerrado, bli med oss muslimer! Vi skal skape fred i sinnet ditt! Send PM så kan du joine oss! NEsten like ille som IDF jo, hva tjener han på det? Hvordan skal dere gi han fred? Hjernevasking? Vranglære? Vel, hvis man sprenger seg selv i luften får man jo fred etterpå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Rekruttering til selvmords bomber er hvertfall ikke veien å gå Religion er hjernevask hold deg unna gerrardo. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 gerrado, bli med oss muslimer! Vi skal skape fred i sinnet ditt! Send PM så kan du joine oss! kan iallefall skape terror i sinnet ditt theblackman kom til Jesus, han sprenger ikke i filler sivile markedsplasser og cafeer i Muhammeds navn, bare for terrorenskyld og for å skape frykt blandt vantroende sivile ulydige mennesker som ikke gjør som Muhammed sier. Nå har jo allerede muslimene stor respekt for Jesus, som de ser på som en stor profet, så da er ikke veien så lang for deg uansett til å joine Jesus som verdens frelser. Som tross alt er the superstar over alle superstjerner. Muhammeds terror strategier mot å islamisere hele verden, blir en lettvekter iforhold til Jesus sine utrolige vann til vin mirakler og han leder soleklart på verdensbasis over Muhammed innen religion... ...forøvrig er det nesten kun arabere som er muslimer. Når det gjelder Jesus, så er han en internasjonal superstjerne som har store skarer av tilhengere blant alle verdens folk, nasjoner og raser. Han kom for alle og sa at det glade budskapet måtte nå hele verden og alle folk. Og det gjør det i høyeste grad. Så det er håp folkens, selv for den syndigeste synder på jord. Nå er det blant annet det enorme folkehavet i Asia, og ikke minst Kina som sterkt har stått og står for tur. Det siste 10 årene har de blitt flere mennesker frelst i Kina, enn det har blitt i hele historien før det. Og det til tross for at Kina har hatt en enorm økonomisk og velverds økning, ikke minst de siste 10 årene. Så der sier dem ja takk til både pose og sekk. Halleluja dere! AMEN! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 IDF, og theblackman... misjonerer i samme tråd... *bracing for epic* Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 gerrado, bli med oss muslimer! Vi skal skape fred i sinnet ditt! Send PM så kan du joine oss! kan iallefall skape terror i sinnet ditt theblackman kom til Jesus, han sprenger ikke i filler sivile markedsplasser og cafeer i Muhammeds navn, bare for terrorenskyld og for å skape frykt blandt vantroende sivile ulydige mennesker som ikke gjør som Muhammed sier. Nei, Jesus sørget bare for at en haug med kristne ble brent på bålet i noen hundre år... Hvor var Gud!?!? Nå har jo allerede muslimene stor respekt for Jesus, som de ser på som en stor profet, så da er ikke veien så lang for deg uansett til å joine Jesus som verdens frelser. Som tross alt er the superstar over alle superstjerner. Muhammeds terror strategier mot å islamisere hele verden, blir en lettvekter iforhold til Jesus sine utrolige vann til vin mirakler og han leder soleklart på verdensbasis over Muhammed innen religion... Nei, de fleste muslimer ser på jesus som en liksomprofet! En fake! En sosial avviker! En som skulle hengt på korset lenge før. ...forøvrig er det nesten kun arabere som er muslimer. Når det gjelder Jesus, så er han en internasjonal superstjerne som har store skarer av tilhengere blant alle verdens folk, nasjoner og raser. Han kom for alle og sa at det glade budskapet måtte nå hele verden og alle folk. Og det gjør det i høyeste grad. Så det er håp folkens, selv for den syndigeste synder på jord. Da er du en idiot, hvis du åpner øynene dine så vil du se at Mohammed er på vei til å bli den store eneren her i verden! Nå er det blant annet det enorme folkehavet i Asia, og ikke minst Kina som sterkt har stått og står for tur. Det siste 10 årene har de blitt flere mennesker frelst i Kina, enn det har blitt i hele historien før det. Og det til tross for at Kina har hatt en enorm økonomisk og velverds økning, ikke minst de siste 10 årene. Så der sier dem ja takk til både pose og sekk. Halleluja dere! AMEN! Du er bare pedofil! IDF, og theblackman... misjonerer i samme tråd... *bracing for epic* Du kommer til å brenne i helvete, det kan jeg love deg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Der fikk man et skrekk eksempel på hvorfor det er krig i verden. Hadde alle religioner bare forsvunnet, å folk slutter å leve i en fantasi verden, så tror jeg sannelig jorda hadde vært en mye bedre plass å oppholdt seg i. 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Om du setter komma istedet for spm.tegn mellom spørsmålene så blir det likefullt flere enn et spørsmål. Jeg lurer på hvilken gud, Allah eller Gud som ville vunnet i en gude-showoff. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Ingen av dem, Buddah hadde kommet med sine asiatiske super-karate movez og knocka begge på ett blunk. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Nå har jeg endelig (føler jeg) , kommet frem til en problemløsning. Den er som følger : Gud er menneskeskapt, men hvordan ble menneske til? Det har jeg ikke noe godt nok svar på ennå føler jeg. Håper noen vil hjelpe! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Underholdene tråd... :!: Gerrardo: Og finne roen med at det ikke behøver å være en skaper eller gud gjør du ikke på en dag. Du lærer heller ikke kritisk tenking over natten. Dette er en lengre prosess. Har du noen gang undret deg over noen datanerders evne til og finne akkurat det de er ute etter på nett? Det er ikke magi eller medfødte evner som gjør dem flinke til dette, men intelligent bruk av søketeknikker. Kluet er at man må vite HVA man skal spørre etter og så må man gjerne også vurdere flere treff opp mot hverandre. Det er her rasjonell tenking kommer inn i bildet. Kildekritikk er helt vesentlig når man skal finne et pålitelig svar på noe. Du må selv kunne tenke rasjonelt før at du kan begynne å stole på at du har truffet rett beslutning. Du er underveis, men tydeligvis ikke i mål. Velger du religion har du ikke valgt en rasjonell tenkebane. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Nå har jeg endelig (føler jeg) , kommet frem til en problemløsning. Den er som følger : Gud er menneskeskapt, men hvordan ble menneske til? Det har jeg ikke noe godt nok svar på ennå føler jeg. Håper noen vil hjelpe! Da kan du lese alle postene du har fått på nytt igjen! Du er rett og slett frekk som spør om samme ting gang på gang...Er lettere oppgitt over deg. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Du er lettere oppgitt over meg? Vettu hva? Du kaller meg frekk? Du vet visst ikke hva jeg går igjennom, men takk for tidligere hjelp. ^ Skjønner at du har sagt ditt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Greia er bare at du spør om det samme igjen og igjen, og folk svarer deg igjen og igjen - uten at du tar til deg svarene. Slikt blir man oppgitt av. Om du virkelig hadde lest og tatt inn over deg svarene du allerede har fått flere ganger, så hadde du heller ikke spurt for nå igjen for n'te gang. Og én ting til - du må bare slå deg til ro med at enkelte ting vet vi ikke. Da er det bedre å forholde seg til det man vet, inntil man finner ut av flere ting, enn å dikte opp alskens eventyrfortellinger for å forklare det vi ikke vet. Ta feks. lynet. Lynet var noe vi ikke skjønte bæret av i eldre tider, så da begynte folk å fantasere.. De fant opp Tor, en skummel mann som rir over himmelen og lager lysende gnister med hammeren sin. De kunne like gjerne ha sagt at det var metallbenet til en haltende geit som lagde gnister mot bakken når geiten en gang imellom gikk på snørra.. Men så landet man altså på Tor. Så gikk det en stund, og vi fant den ekte, vitenskapelige forklaringen på fenomenet, som ikke involverte hverken Tor eller haltende geiter. Det er alltid best å forholde seg til det man vet, enn å la fantasien løpe løpsk om det man ikke vet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 toasting in epic bread. 1 Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Nå har jeg endelig (føler jeg) , kommet frem til en problemløsning. Den er som følger : Gud er menneskeskapt, men hvordan ble menneske til? Det har jeg ikke noe godt nok svar på ennå føler jeg. Håper noen vil hjelpe! EVOLUSJONSTEORIEN, som jeg så pent linka deg tidligere i DENNE TRÅDEN. Det virker som om du bare overser alle postene som er litt lengere enn tre setninger. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Gud er menneskeskapt, men hvordan ble menneske til? Menneske er en definisjon. Det menes at det moderne mennesket startet med Cro Magnon. Du får lese den forrige linken min om menneskets evolusjon for å finne ut det som skjedde før der igjen. Etter dette oppfant vi landbruk, byer, sivilisasjoner, vitenskapen, datamaskiner og nå sitter du her. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 omg, Jesus vs Muhammed En skal da være forbanna sikker på hva en tror før en blir muslim, for om man ombestemmer seg da så er jo straffen å steines til døde. I kristendommen så er det bare å brennes og tortureres til evig tid i helvete...Når jeg tenker meg om så hadde jeg vel kanskje valgt steining, hehe. Nei religion blir bare mere og mere tragisk jo mere jeg tenker på det, og til tider tragikomisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg