Special P Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gikk kjemi prosess, men er lærling nå. Hvordan kan det være relevant? Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gikk kjemi prosess, men er lærling nå. Hvordan kan det være relevant? Dette forklarer bare meg hvorfor du er så sent på sesjon Yrkesfagelever pleier som regel å bli kalt inn etter lærlingtida si, hvis ikke de tar lærlingtida i forsvaret Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke på sesjon nei. Men skal selvfølgelig ikke i militæret før etter læretida da. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen her inne som har vært på sesjon med dårlig syn (-2)? I så fall, hvilke karakter fikk du/dere? Hadde -2,5 på begge, og fikk 5 av 9. Laseroperert nå da. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen her inne som har vært på sesjon med dårlig syn (-2)? I så fall, hvilke karakter fikk du/dere? Hadde -2,5 på begge, og fikk 5 av 9. Laseroperert nå da. Så du tror det vil være vanskelig å oppnå 7 med det synet jeg har? Isåfall får jeg krysse fingrene for at jeg får et stabilt syn. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen her inne som har vært på sesjon med dårlig syn (-2)? I så fall, hvilke karakter fikk du/dere? Hadde -2,5 på begge, og fikk 5 av 9. Laseroperert nå da. Så du tror det vil være vanskelig å oppnå 7 med det synet jeg har? Isåfall får jeg krysse fingrene for at jeg får et stabilt syn. Mener jeg leste et sted at -1,5 gav 7, så da er det vel sannsynlig at du får 6. Hva satser du på? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har -1 til -1.25, og fikk 7 på sesjon, men mulig det går opp til -1.5, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå