Dux ducis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Når du kommer inn er det ett stort kart, er du tysker kan du velge de flaggene med tysk merke på, hos de allierte er det et fransk og britisk flag, dette sybolisere hvem som har byen og hvilke nasjpnalitet styrkene du kan spawne der har..... det finnes fly,båt,bil,tank,soldater og artilleri. For og si det sånn, les guiden dere :wink: vil du kontakte meg i spillet så skriv: .m svart <beskjed>. "svart er navnet" PC-krav 1ghz 512 mb ram Geforce 4 mx 440 ADSL(fordi dere må laste ned 120 meg) http://www.wwiionline.com Se på bildet "7 day free trail info" til høyre på siden. Klikk der... Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 dette spillet er så dårlig at bestemora mi kunne ha satt det sammen på et par dager å hu lever ikke lengere. ok det er noe morsomt da, da jeg prøvde det var det litt morsomt å være jagerpilot men thats it. -planetside all the way man. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva er dette ? En battlefield klone? :o Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva er dette ?En battlefield klone? :o Kom før Battlefield 1942, grafikken er ganske utdatert. Syntes ikke det var noe særlig. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Kan nesten ikke sammenlignes med BF. MYE større MYE mer realistisk Lamdskapet er nesten helt korretkt bar at de har halvert avstadeder mellom byene. De er kan være 50 000 på en server! Du velger en by/base på kartet og velger hvilken ting du vil "spawne". Målet er å eie hele kartet, for å gjøre det må du ta over alle flaggene i allen byene. Infateristene kan ta over flagg, men de kan få støtte av fly,båt,tanks og AA-våpen som 40mm Bofors(RASENDE festlig og hamre løs på en stakkars opel blitz med den) Det er for massivt til og forklare, prøv! De som har prøvd dette for 1 -2 år siden har ikke stemmerett, spillet er forbedret mye. Grafikken har og forbedret seg en del. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Virker ikke helt lovende.... Det er da grenser for hvor mye de kan ha forbedret spillet... Ville heller satsa på Battlefield 1942, og/eller Planetside hvis det er storkrig man er på jakt etter... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 AnmelderenLets play! You need to wait 3 minutes for the game to load up the menu system even on my P3 933/128 megs/ATA-100 7200rpm Hard drive. HOST!!!! HARK!!! Å kjøre det spillet med 128 mb ram er som å kjøre 70 tonns semitrailer med en gammel Lada motor.. Og det kom en big patch for ikke lenge siden, 3D lyd, FY FA*N SÅ bra den er.... en hel haug med fly som plaffer etter deg og bomber og granater fyker rundt! Action er ikke noe prob: Trykk enter : .m svart <message> , jeg kan fikse litt action! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Testa spillet for et år siden kanskje. Virker ekstremt rått. Vurderer og byne med det til høsten. Dette kan ikke sammenlignes med Battlefield. BF er arcade. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Ikke finn på og spill det med mindre enn 512 meg ram. Igjen: ".m svart <melding>" så kan jeg fikse litt action, kan være hardt og komme med på angrep i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå