Bulf Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har srudd ned på det meste, og slik ser settings fila mi ut: [WindowSettings] Width=800 Height=600 Fullscreen=true RefreshRate=30 VSync=false [sound] Quality=low VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=low Soldiers=low Vehicles=low Overgrowth=low Undergrowth=low StaticObjects=low Terrain=low Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=low MainQuality=custom Texture=low DxVersion=9 Aniso=0 Detail=low RenderAheadLimit=2 Fov=30 Er det noen som vet om jeg kan skru ned noe annet for dårligere graffik og mere fps? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror ikke det hjelper med FOV på 30. Sett på 55-65 igjen. Er nok bare en utvei, du må kjøpe ny pc. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Ja ny pc er på vei men må spille på denne så lenge... Noe mer jeg kan skru ned? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 RenderAheadLimit=2 setter du denne til 0 tror jeg det hjelper litt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvorfor vil du skru noe mer ned? Er det mulig å få en dårligere spillopplevelse? Opplevelsen blir 10 ganger bedre på en pc med alt på maks, og med en oppløsning på 1920x1200. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 fordi jeg vil vel... ingen vits i å fortelle meg at jeg kommer til å få en dårlig spilleopplevelse når jeg spør om hvordan jeg skal lagge mindre... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvorfor vil du skru noe mer ned? Er det mulig å få en dårligere spillopplevelse? Opplevelsen blir 10 ganger bedre på en pc med alt på maks, og med en oppløsning på 1920x1200. Morro med 1 i fps og dritbra grafikk Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 noen ingame muligheter å sjekke fps? Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 noen ingame muligheter å sjekke fps? Ja, sjekk: http://www.fraps.com/download.php Jeg har prøvd å sette settings manuelt via settings.ini men når jeg starter spillet blir det overskrevet tildet det var orginalt. Er det noen som vet hvordan man får det til å bli 800x600? Kjører BC2 på en HP pavilion amd athlon x2 med vista 64 og ati hd 4650 radeon og sliter med mye hakking! Det er vel selve pc'en som er for dårlig regner jeg med. er det noen som har noen forslag? ..Topper.. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 [WindowSettings] Width=800 Height=600 Fullscreen=true RefreshRate=30 VSync=false [sound] Quality=low VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=low Soldiers=low Vehicles=low Overgrowth=low Undergrowth=low StaticObjects=low Terrain=low Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=low MainQuality=custom Texture=low DxVersion=9 Aniso=0 Detail=low RenderAheadLimit=2 Fov=60 Dette i settings fila. Mine Dokumenter --> BFBC2 --> settings Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 [WindowSettings] Width=800 Height=600 Fullscreen=true RefreshRate=30 VSync=false [sound] Quality=low VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=low Soldiers=low Vehicles=low Overgrowth=low Undergrowth=low StaticObjects=low Terrain=low Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=low MainQuality=custom Texture=low DxVersion=9 Aniso=0 Detail=low RenderAheadLimit=2 Fov=60 Dette i settings fila. Mine Dokumenter --> BFBC2 --> settings spillet endrer settings fila til: [WindowSettings] Width=1024 Height=768 Fullscreen=true RefreshRate=60 VSync=false [sound] Quality=low VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=low Soldiers=low Vehicles=low Overgrowth=low Undergrowth=low StaticObjects=low Terrain=low Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=low MainQuality=low Texture=low DxVersion=9 Aniso=0 Detail=low RenderAheadLimit=0 Fov=30 selv om jeg har satt: Width=800 Height=600 merkelig... Mener jeg fikk litt bedre fps så jeg får være fornøyd. topper Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 - blablabla "ingame" som i net_graph 3 eller cl.renderer.drawfps=1.... men det blir vel nei da siden du referere til fraps.. Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 - blablabla "ingame" som i net_graph 3 eller cl.renderer.drawfps=1.... men det blir vel nei da siden du referere til fraps.. ? Tror ikke jeg skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 console commands man skriver i et vindu for å se bilder per sekund, men integrert i spillmotoren, i steden for et 3.parts program som viser det for deg.... eks: net_graph 3 i half life motoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå