gamerman Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei Jeg har kjøpt meg en Chilldesk CD200 kjøle enhet til min laptop. Når jeg bruker denne så står laptopen i vinkel; Disc-drevet kommer ut på høyre side der. Da er spørsmålet ganske enkelt, kan jeg brenne med laptopen mens den står i denne vinkelen? Jeg ble litt usikker fordi selv om dvd-drevet følger med laptopen siden den er en del av konstruksjonen så klarer jeg ikke helt å tro at det kan være lurt å brenne en cd/dvd i vinkel. Hjelp ? (har prøvd en gang og det virket som det fungerte, likevel vil jeg ha ord fra de som kanskje har litt mer kunnskap) Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvis du må feste CD-platen med et klikk i midten, så ja, det går helt greit. Hvis platen ligger løst i skuffen, ville jeg ikke anbefalt det. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Denne laptopen er av hp pavilion dv9500eo. Når jeg setter ned i cden så sier det klikk og den er en runding som kommer opp av hullet cden. Så da regner jeg med det går greit ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå