Gå til innhold

God of war spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare spillt eneren og det er et FLOTT spill, men du må like platform adventure action sjangeren, jeg ville si start med eneren så spill toeren og så 3eren, det masse story i spillene meg herlige og brutale filmer, filmene er nesten kunst.

Så jeg ville si kjøpe pakken med 1eren og 2eren da får du to spill for prisen av en.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har lagt merke til god of war hysteriet. Prøve demoen men syntes ikke det hva noe spesielt.

Er dette spille virkelig så bra?

Å vist jeg skal prøve ut dette spille er det et must å starte med 1. og 2'n?

Skal ikke påstå at GoW er noe for deg. Men det sier seg selv at det er en fordel å kjenne til konteksten før en spiller demoen. Jeg forstår godt at de 20 minuttene ikke ga deg mye når du ikke kjenner til historien. Selv var jeg skeptisk til GoW for noen år tilbake. Jeg ble nermest tvunget til å prøve det første spillet. Jeg har nemlig aldri likt "hack & slash" spill, og tvilte sterkt på at GoW var noe for meg. Heldigvis prøvde jeg spillt, og oppdaget at denne serien var ulikt alt annet jeg har prøvd. Ikke bare fungerer slossingen, men historien er noe av det beste jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...