Thomaes Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har tegnet et bilde i Photoshop CS4, men ser at jeg har brukt pen-verktøyet. Derfor er strekene veldig skarpe og når jeg forstørrer bilde litt kan jeg tydelig se hvor ujevn strekene er. Det jeg lurer på er om det finnes en enkel måte å legge på en Anti-Aliasing effekt på bildet. Vet ikke om det er relevant, men det er mac-versjonen av Photoshop CS4 jeg sitter på. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg vet ikke om det blir stygt, men du kan prøve å bruke litt svak Blur Tool på kantene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvis du fremdeles har psd filen kan du prøve å blurre linjene såvidt, med gaussian blur. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Har prøvd det ja, men bildet blir bare uklart, i og med at det er en logo med mange bøyde linjer. Hele bildet må derfor i prinsippet blures, og det er ikke dette jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå