Gå til innhold

Ødelagt Acer P223W til kompiss.

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å ødellegge en skjerm til en kompiss, (Acer P223W) det jeg lurer på nå er hva jeg egentli er skyldig han i kontant eller eventuelt en ny skjerm og hvilken? jeg finner ingen pris på denne skjermen, da den er ganske gammel.

Han kjøpte den vel selv for rundt 2200,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo enig med deg om det, men er et kompiss forhold, så det blir litt spess alikevell, jeg har nemlig en BenQ G2420HD (splitter ny) han fikk låne den rett ut av boksen. "men den ville han ikke ha" jeg mener det litt frekt i grunn da.. skjønner jo at det er penger han er ute etter og eventuelt mer til enn det skjermen faktisk er verdt i dagens standard..

Lenke til kommentar

Hvis han prøver på det så er han jo ingen god venn, hvorfor vil han ikke ha en splitter ny skjerm, har den samme spesifikasjoner som den han hadde.

Edit: hvis samme skjermen fortsatt finnes så kan jo en erstatning være mulig.han vinner jo på det, da han får en splitter ny skjerm, og hvis du bestemmer deg for å gi han penger for den istede så ikke gi mere en skjermen er verdt i dag.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Vi har nå testet skjermen grundig,og den funker. men plasten på skjermen er ødelagtog det skrangler en plastbit inni skjermen dog.. er usikker på hvordan det skal behandles nå da. han sier at det er i orden da. men kan ikke si det hjelper på samvittigheten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...