**dp** Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei alle sammen! Jeg mottok dette kortet mens jeg var på TG i år, og satt egentlig bare å ventet på å komme hjem for å teste det. Når jeg kom hjem lå følgende i pakken fra ASUS: Rampage III Extreme Intel i7 980X ES ASUS OC Panel Flotte ting! Kortet ser helt usannsynlig bra ut, og har plass til 4 x dobbelslot skjermkort. Dette er viktig for mitt bruk av kortet, ekstremklokking. I denne tråden tenkte jeg å legge ut noen bilder/erfaringer av hvordan kortet oppfører seg. Jeg oppretter en annen tråd senere for klokkingen. oppdaterer igjen snart med litt ytelse.. Noen bilder passer vel: Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fin layout på det kortet, blir spennende å se om det kan matche classified og ud9 etterhvert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har det OC-Panelet noen nye funksjoner? Eller er det bare samme gamle greia ( ). Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Lekkert, fikk du med OC panelet også Heldiggris Når kommer resultatene? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei. Gratulere med nytt hovedkort. Gleder meg til å se mere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har det OC-Panelet noen nye funksjoner? Eller er det bare samme gamle greia ( ). Kortet har ihvertfall sammen med det panelet nye funksjoner:) Bærre lækkert Dp Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 tester litt nå, men har ikke mer enn dual channel kit for øyeblikket. 4 x 5870 @ 1000/1280 gikk fint ser det ut som.. 1.3v 100% fan. cpu på 4320Mhz elns. score.... snart ferdig.... 42892 poeng i vantage. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Up up and away Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 rammen er ett stort problem... trenger 2000Mhz 3 x 2GB. 1040 core på fire kort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Er cpuen god da? Kan få noen heftige scores med riggen der, Dp Lukter vi på wr Endret 4. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Heftig kort! Hvordan ser det ut m.t.p. å bruke store kjølere på CPU? Ser ut som kjøleribbene kan hindre dette? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 heldig gris grats me et nytt HK Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har et par spørsmål - Hvordan skjermkort og minne bruker du ? - Hvordan funker det OC panelet, og hvordan plugges det i hovedkortet ? - Ytelse, du må fortelle mere hva du får ut av kortet - Hvordan HW bruker du utover det ? du må dele gleden med andre vet du Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvor blir det av LN2 scores?? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 kortet virker kjapt.. det kan jeg si kjører med bare dual channel ram, men allikevel får jeg scores som duger til noe. 2GB totalt minne er nok litt lite. LN2 kommer vel snart... hihi Lenke til kommentar
LaffenHandel Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 måtte du flashe bios eller kjente hk cpu ? tenker og shoppe litt selv ) Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg lurer egentlig på når Rampage III Extreme er tilgjengelig for oss... Vanlige brukere! For jeg er rimelig interessert i det kortet! Mtp at Rampage II Extreme er et bra kort, kan jeg ikke tenke annet enn at III'ern kommer til å være minst like bra, med flere og bedre funksjoner og komponenter og muligheter! Gleder meg til å se resultater! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 i review så er 3ern bedre enn 2ern selv med en alpha-bios eller hva jeg skal kalle det. Så tror det blir et knall kort, har ikke sett noe som viser til at det ikke skulle bli det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 rammen er ett stort problem... trenger 2000Mhz 3 x 2GB. 1040 core på fire kort Gode gud, er vist på tide med ny hardware snart... Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Når blir dette tilgjengelig for oss vanlige folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå